اعتیاد، سرقت اینترنتی را رقم زد

مرد جوانی که به دلیل اعتیاد به مواد مخدر مبلغ 12 میلیون ریال از حساب عمویش به سرقت برده بود، توسط پلیس فتا غرب تهران دستگیر شد.
کد خبر: ۶۳۸۰۸۸
اعتیاد، سرقت اینترنتی را رقم زد

سرهنگ اصغر باقریان رئیس پلیس فتا غرب استان تهران گفت: مرد جوانی با مراجعه به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان اسلامشهر اعلام داشت مبلغ 12 میلیون ریال به صورت اینترنتی از حساب وی به سرقت رفته است.

وی افزود: با توجه به ابعاد فنی و تخصصی، پرونده جهت رسیدگی به کارشناسان پلیس فتا غرب تهران ارجاع شد که در پی بررسی های بعمل آمده توسط این کارشناسان، مشخص شد مبالغ مطروحه در پرونده به صورت خرید اینترنتی و انتقال وجه از حساب شاکی به سرقت رفته است.

سرهنگ باقریان اظهار کرد: با مشخص شدن نحوه سرقت انجام گرفته، رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد لذا با واکاوی‌های فنی تر، کارشناسان پلیس فتا غرب تهران توانستند رد پای سارق را در فضای مجازی شناسایی و وی را دستگیر کنند.

رئیس پلیس فتا غرب تهران گفت: با توجه شواهد و اسناد آشکار ارائه شده توسط پلیس متهم که برادرزاده شاکی بود در بازجویی‌های پلیس راهی جزء اعتراف به بزه انتسابی نیافته و عنوان داشت که برای تأمین هزینه مواد مخدری که مصرف می کرده، کارت عابر بانک عمویش را به سرقت برده و با تعریف رمز دوم برای آن به طرق مختلف اقدام به خالی کردن حساب بانکی وی کرده است.

سرهنگ باقریان افزود: با توجه به اعترافات متهم پرونده جهت صدور حکم به مراجع قضائی ذیصلاح ارجاع و متهم با صدور قرار 200 میلیون ریالی آزاد شد.(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها