تاج وارد شد تاجنگ رسانه‌ای استقلال و پرسپولیس را خاتمه دهد

دعوای آسیایی!

تاج:فرافکنی به نفع فوتبال نیست

رئیس سازمان لیگ و نایب رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد صحبت‌های هوشنگ نصیرزاده غیر کارشناسی و ناشی از عدم اطلاعش از جلسات انجام شده است.
کد خبر: ۶۶۳۶۳۸
تاج:فرافکنی به نفع فوتبال نیست

مهدی تاج ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: براساس مصوبات هیات رئیسه سازمان لیگ فوتبال ایران و تائید رئیس فدراسیون فوتبال این سازمان می‌تواند تغییراتی را در بخش‌ های مختلف آئین نامه‌های سازمان لیگ بوجود بیاورد و دیگر نیازی به تایید آن در بخش‌های دیگر نیست.

وی اضافه کرد: صحبت‌های هوشنگ نصیرزاده رئیس کمیته حقوقی و تدوین مقررات فدراسیون فوتبال در مورد حدود اختیارات سازمان لیگ فوتبال ایران در مورد تغییر آیین نامه‌های داخلی سازمان لیگ غیر کارشناسی و ناشی از عدم اطلاع ایشان از جلسات تشکیل شده بین وزارت ورزش و جوان، وزارت صنایع، فدراسیون و سازمان لیگ است.

رئیس سازمان لیگ همچنین خاطرنشان کرد: خواهشمندم ایشان بعد از این در این رابطه قبل از هماهنگی با رئیس فدراسیون فوتبال اظهار نظری نکند.

تاج در پایان گفت: وزارت ورزش و جوانان و سازمان لیگ قصد تغییر آئین نامه‌های داخلی خود که مغایر با قوانین فیفا و کنفدراسیون فوتبال باشد را نداشته و ندارد. فرافکنی به نفع فوتبال نیست و باید به سرعت جلوی آن گرفته شود.

newsQrCode
برچسب ها: تاج
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
صعود به عشق مردم وطنم

گفت‌وگوی «جام‌جم» با امیرمحمد دانایی،جوان‌ترین ایرانی صعودکننده به اورست در آستانه سفر به کوه وحشی

صعود به عشق مردم وطنم

نیازمندی ها