مثل اولین بازی‌ام برای تیم ملی انگیزه دارم

کریمی: با همه وجود مقابل استقلال بازی می کنیم

علی کریمی گفت: برای حضور در بازی مقابل استقلال در هفته آخر لیگ برتر ایران با همه وجود به تهران می‌رویم.
کد خبر: ۶۶۰۴۲۲
کریمی:  با همه وجود مقابل استقلال بازی می کنیم

به گزارش جام جم ورزشی ، علی کریمی بازیکن خوش‌تکنیک فوتبال کشورمان که گفته می‌شود با انتخاب کارلوس کروش در جام جهانی برزیل تیم ملی را همراهی خواهد کرد در گفت و گو با فارس راجه به وضعیت تیم تراکتورسازی گفت :خدا را شکر با همت بچه‌ها و حمایت هواداران در جام حذفی قهرمان شدیم و اگر در لیگ برتر بدشانسی نمی‌آوردیم الآن جایگاه‌مان خیلی بهتر از این بود. اینها به خاطر محبت هوادارانی است که همیشه تیم محبوب خود را حمایت کردند و امیدوارم بتوانیم با نتیجه خوب در بازی آخر لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا محبت‌های آنها را بیشتر جبران کنیم. البته بازی سختی را در پیش داریم.

وی با اشاره به دیدار تاراکتورسازی با استقلال گفت : شاید برخی‌ها بگویند نتیجه این بازی برای تراکتورسازی چندان مهم نیست و فرقی ندارد اما مطمئن باشید با تمام توان‌مان برای گرفتن نتیجه به تهران می‌آییم. ما به تیم‌های دیگر کاری نداریم و بازی خودمان را انجام می‌دهیم. مثل همه بازی‌های دیگر با تمام وجود به میدان می‌رویم چون ما دنبال حرف و حدیث نیستیم.

کریمی در پاسخ به این شائبه که گفته می شود دوست نداشتید پرسپولیس قهرمان شود و به همین دلیل از روی عمد روی غلامرضا رضایی در بازی با فولاد دچار خطای پنالتی شدید ، گفت :

من اصلاً دوست ندارم راجع به این مسائل کذب صحبت کنم، چون خوشبختانه کارشناسان داوری شهادت دادند که خطای من پنالتی نبود. همین هم بهترین پاسخ برای عده‌ای است که برای من شایعه درست کرده بودند. آنهایی که درباره من شایعه درست کردند را اول به خدا واگذار می‌کنم و بعد به وجدان خودشان، دیگر دوست ندارم راجع به این مسائل حرفی بزنم. خدا را شکر مردم همه چیز را می‌دانند ما الآن باید فکرمان را به دو جام دیگر مشغول کنیم.

هافبک با تجربه فوتبال ایران راجع به بحث حضور دوباره اش در تیم ملی گفت :من همیشه گفته‌ام که حاضرم در نقش تدارکات هم به تیم ملی خدمت و کمک کنم و الآن هم بسیار خوشحال می‌شوم که بتوانیم به تیم ملی خدمت کنم. من این موضوع را یک افتخار برای خودم می‌دانم مثل اولین باری که به تیم ملی دعوت شدم انگیزه دارم اما در نهایت سرمربی تیم تصمیم نهایی را می‌گیرد. اگر جزو مسافران برزیل باشم با تمام وجود و تلاش به تیم ملی کشورم خدمت می‌کنم. اگر هم قسمت من نشد صمیمانه برای تیم ملی کشورم در جام جهانی آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
حمید آبی
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
۰
۰
شما هم با تمام وجود بازی كن ببینیم چه میكنی!

نیازمندی ها