کد خبر: ۶۶۱۳۳۶
ماجدی: تراکتورسازی را ببریم قهرمانیم


سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران مطمئن است که اگر تیمش تراکتورسازی را شکست دهد، قهرمان لیگ برتر خواهد شد.

میرشاد ماجدی در گفت‌وگو با ایسنا درباره وضعیت استقلال در فاصله دو روز مانده به پایان فصل سیزدهم لیگ برتر گفت: ما فقط و فقط به تیم خودمان و پیروزی برابر تراکتورسازی فکر می‌کنیم. اگر حریف‌مان را ببریم حتی اگر قهرمان هم نشویم، هوادارانمان می‌دانند که چه سالی را سپری کرده‌ایم و همین نتیجه هم برای آنها مثل قهرمانی است. احساسم به من می‌گوید که اگر تراکتورسازی را ببریم، قهرمان می‌شویم.

وی افزود: اگر در بازی آخر برنده شویم، پتانسیل بالای خودمان را نشان داده‌ایم خیلی‌ها در طول فصل از ما جدا شدند و مصدوم و محروم‌های زیادی هم داشتیم. هیچ‌وقت به تعداد انگشتان یک دست هم بازی نبوده که 18 بازیکن کامل داشته باشیم. امیدوارم در بازی آخر 18 نفرمان کامل شود.

ماجدی همچنین گفت: در طول فصل محروم و مصدوم زیاد داشتیم و بیش از هر تیمی از این مساله به مشکل برخوردیم، اما مدیریت کردیم و با حمایت هواداران که صبر کردند و اجازه دادند تیم با آرامش به کارش ادامه دهد، به اینجا رسیدیم. درایت کادرفنی و کادر باشگاه و غیرت بازیکنان کار را به جایی رساند که کسب سه امتیاز آخرین بازی می‌تواند ما را قهرمان کند.

سرپرست تیم فوتبال استقلال اوایل فصل گفته بود که استقلال مانند قطاری در حال حرکت است که هرکس از آن پیاده شود، خودش جا می‌ماند. وی با تکرار این جمله گفت: استقلال بزرگتر از همه ماست. استقلال همان تیمی است که یک بار به لیگ دسته سوم رفت و برگشت. با افرادی به لیگ سه رفت و با افراد دیگری بازگشت. این همان تیمی است که یک بار سیزدهم شد و یک بار قهرمان. پس خوش به حال کسانی که خودشان را به هوادار نشان می‌دهند و در دل آنها جا باز می‌کنند.

وی ادامه داد: سال قبل در اوایل فصل بعضی راغب نبودند که با ما همکاری کنند که نمی‌خواهم اسم‌شان را بیاورم. در نیم فصل هم برخی بازیکنان شرایط خود را سنجیدند و رفتند. باشگاه هیچ‌کس را از تیم کنار نگذاشت، بلکه آنها به سلیقه خود رفتند. شاید در ذهن خود فکر می‌کردند که باید به زندگی خود سروسامانی بدهند.

سرپرست استقلال ادامه داد: شاید هیچ‌کس فکر نمی‌کرد استقلال با این وضعیت به کورس قهرمانی برگردد، اما این اتفاق افتاد. آرزو می‌کنم که جواب یک سال زحمت‌مان را در بازی آخر بگیریم.

ماجدی در ادامه تراکتورسازی را تیمی خوب با کادرفنی متبحر معرفی کرد و گفت: این تیم بازیکنان سالم و پاکی دارد. فکر می‌کنم بازی ساده‌ای نداشته باشیم. ما برابر الجزیره و فولاد دو خان مهم را پشت سر گذاشتیم ولی فکر می‌کنم خان سوم مقداری مشکل‌تر است و تمرکز بیشتری می‌خواهد.

سرپرست استقلال در پایان گفت: با حضور 70، 80 هزار نفری هوادارانمان مطمئنم تراکتورسازی را می‌بریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها