گزیده سرمقاله‌های روزنامه‌های صبح پنجشنبه

ریشه‌یابی موفقیت دولت در مهار تورم

فرزاد حسنی: از یارانه خود گذشتیم

یک بازیگر سینما و تلویزیون با اعلام حمایت از کمپین نه به یارانه این حرکت را کمکی در جهت عملی شدن اقتصاد مقاومتی عنوان کرد.
کد خبر: ۶۵۶۲۱۹
فرزاد حسنی: از یارانه خود گذشتیم

فرزاد حسنی روز یکشنبه در خصوص انصراف داوطلبانه افراد بی نیاز از دریافت یارانه با اشاره به عدم دریافت یارانه نقدی در روزهای ابتدایی انجام این طرح، گفت: تنها به این جهت که احساس می کنم افراد نیازمندتری نسبت به من در جامعه وجود دارند که به دریافت این مبلغ از جانب دولت نیارمند هستند.

وی تصریح کرد: به عنوان یک فرد از این جامعه وظیفه خود می دانم که با عدم دریافت یارانه شرایط فعلی را به سمت تحقق اقتصاد مقاومتی که از سوی رهبر معظم انقلاب مطرح شده، سوق دهم.

وی با اشاره به اینکه همسرش(آزاده کریمی) نیز که از مجریان تلویزیون است از دریافت یارانه انصراف داده، گفت: هیچیک از ما از ابتدا یارانه ای دریافت نکرده ایم و همچنان یارانه ای دریافت نخواهیم کرد تا این مبلغ در اختیار اقشار ضعیف و کم درآمد تر جامعه قرار گیرد.

فرزاد حسنی کمپین نه به یارانه را اقدام تاثیر گذاری قلمداد و ابراز امیدواری کرد: این اتفاق در جهت رسیدن و عملی شدن اقتصاد مقاومتی که از جانب دولت، قوه قضاییه و مقننه در حال اجراست، پیشبرد مثبتی داشته باشد و به تحقق هرچه سریعتر آن کمک کند.(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۵
۰
۰
فامیل همسرایشان نامداری است. ضمنادولت تضمین میدهد كه درصورت انصراف بعضی اقشارحتما این وجوه رابدست ضعیفان برساند؟ من كه بعیدمیدانم ازاینربهتراست یارانه رادریافت كرده وبادستان خودوبدون واسطه به نیازمندان هدیه كنیم.

نیازمندی ها