قرارداد را برای وی ارسال کردیم

کارنامه کواچ از برناردی هم بهتر است

رئیس فدراسیون والیبال از نهایی شدن مذاکرات با اسلوبودان کواچ سرمربی صربستانی تیم پروجا ایتالیا خبرداد.
کد خبر: ۶۵۴۲۴۷
کارنامه کواچ از برناردی هم بهتر است

سایت رسمی فدراسیون والیبال، محمدرضا داورزنی در این باره اظهار داشت: پس از اینکه با چندین مربی تراز اول مذاکره و رزومه تعداد زیادی از مربیان فعال و خوش نام والیبال دنیا را به دقت بررسی کردیم، به اسلوبودان کواچ مربی صرب تیم پروجا ایتالیا رسیدیم که این تیم را از سری ب ایتالیا به سری آ آورد و در مدت شش سال مربیگیری، سه سال به عنوان برترین سرمربی انتخاب شده است.

وی افزود: پس از بررسی کارنامه، عملکرد و کوچینگ وی در باشگاه‌های ایتالیا و صربستان، در مذاکرات متعددی که با وی انجام دادیم، به تفاهم رسیدیم که هدایت تیم ملی والیبال ایران را به دست بگیرد. کارنامه کواچ از برناردی هم بهتر است، او دو مدال المپیک دارد و گرچه صربستانی است اما در ایتالیا، مهد والیبال دنیا عملکرد موفقی داشته و توانسته چند سالی در میان مربیان ایتالیایی عنوان بهترین مربی را در لیگ این کشور کسب کند. از همه اینها گذشته وی حتی حدود دو سال بازی در لیگ برتر والیبال ایران را نیز داشته و شناخت نسبی خوبی از والیبال کشورمان دارد.

رئیس فدراسیون والیبال گفت: تیم ایران در حال حاضر به جایگاه مطلوبی در دنیا رسیده است. خیلی از مربیان آرزوی هدایت این تیم را دارند. ما باید اقتدار والیبال کشورمان را حفظ کنیم و برای همکاری با دیگر مربیان هر قراردادی را امضا نکنیم و آینده‌ نگر باشیم و بتوانیم تا حد ممکن از نیروهای داخلی کشور که سرمایه‌های ارزشمند ما هستند استفاده کنیم. باید از اصول حرفه‌ای استفاده کنیم و با مذاکره با گزینه‌های خود، آنها را بررسی کنیم و بهترین آنها را انتخاب کنیم.

داورزنی افزود: نباید به خواسته‌های نامقبول یک مربی به خاطر اینکه صرفا نام خوبی در والیبال دنیا دارد، تن دهیم. ما سعی خود را کردیم و با توجه به اصولی که داشتیم، در حد توان بهترین گزینه انتخاب کردیم. این روند صعودی والبیال ایران نتیجه یک سال و دو سال نیست، نتیجه زحمات و برنامه‌ریزی اصولی و حرفه‌ای بلند مدت است و دیگر غیر قابل توقف است. به همین دلیل هر کسی آرزو دارد به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال ایران برگزیده شود.

وی با بیان اینکه با کواچ به توافق نهایی رسیده‌ایم گفت: در حال حاظر همه صحبت‌های نهایی را با کواچ انجام داده‌ایم و حتی قرارداد همکاری نیز برای وی ارسال کرده‌ایم و اگر مشکل خاصی پیش نیاید به احتمال زیاد طی این چند روز، این مربی صربستانی با امضای قرارداد رسما سرمربی تیم ملی والیبال ایران می‌شود.

این مربی 47 ساله از 1983 به عنوان بازیکن وارد دنیای حرفه‌ای والیبال شد و پس از 22 سال یعنی در سال 2005 پس از کسب افتخارات متعدد در تیم ملی صربستان که شاخص‌ترین آن مدال طلای المپیک سیدنی 2000 و برنز آتلانتا 1996 است وارد دنیای مربیگری شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
مخاطب
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
۰
۰
فونتتون به هم میریزه نمیدونم این سایت صاحب نداره كه این همه مشكل داره
لود كردن عكس ها افتضاحه.
به هم ریختگی فونتها
از جام جم بعیده

نیازمندی ها