لازم نیست یک سال صبر کنید تا ساعت هوشمند موتورولا را ببینید. سایت Android Policeبتازگی عکسی از نمونه اولیه گجت پوشیدنی موتورولا منتشر کرده است. طبق گفته این سایت، موتورولا سال ۲۰۱۳ با نام مستعار Gem این گجت پوشیدنی را به عنوان زیرمجموعه گوگل تولید کرده است. سیستم‌عامل این گجت اندروید بوده و از کنترل‌های اختصاصی برای فعالیــــت‌های ورزشی و فرامین صوتی بهره برده است.
کد خبر: ۶۵۳۸۱۴

هرچند گوگل ماه گذشته موتورولا را به شرکت چینی لنوو فروخت، اما موتورولا هنوز بخشی از گوگل به حساب می‌آید، بنابراین ادامه این پروژه توسط گوگل یا حتی لنوو در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. معاون بخش محصولات موتورولا در کنفرانس جهانی موبایل ۲۰۱۴ درباره این ساعت هوشمند گفته است: «این محصول در مرحله رفع مشکلات برای کاربران قرار دارد و مانند یک قطعه جواهر با آن برخورد می‌کنیم.» ریک اوسترلو در ادامه گفته است: «اکنون محصول پوشیدنی‌ای که واقعا بخواهیم آن را بپوشیم وجود ندارد، زیرا شکل و شمایل همه آنها بشدت زشت است.»

سایت اندروید پلیس به حالت سه بیتی اشاره کرده که به معنی کاهش عمر باتری از طریق کاهش پالت رنگ صفحه‌نمایش است. متاسفانه مشخص نیست آیا نسخه پایانی نیز شبیه آنچه از این ساعت می‌دانیم خواهد بود یا خیر. احتمالا پیش از انتشار آن اواخر سال‌جاری ‌میلادی، تغییراتی در ساعت هوشمند موتورولا اعمال می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها