مهاجم سوئدی پاری‌سن‌ژرمن همچنان معتقد است قهرمانی تیمش هنوز قطعی نشده است.
کد خبر: ۶۵۳۷۲۷
ابراهیموویچ: لیگ هنوز تمام نشده است

سایت جام جم ورزشی - پاری‌سن‌ژرمن موفق شد شب گذشته باستیا را با 3 گل شکست دهد تا همچنان با 8 امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم در صدر جدول قرار داشته باشد.

زلاتان ابراهیموویچ که در بازی شب گذشته موفق شد یکی از گل‌های تیمش را به ثمر برساند، پس از پایان مسابقه گفت: نشان دادیم این فصل فوق‌العاده هستیم. تیم ما در این فصل بازی‌های خوبی را پشت سر گذاشته اما هنوز قهرمانی ما قطعی نیست و باید بازی‌های بعدی را نیز جدی گرفت. برابر باستیا می‌دانستیم باید با چه روشی به میدان برویم. اکنون حاشیه امنیت خوبی در صدر جدول داریم اما هنوز چند بازی تا پایان فصل باقی‌ مانده است. دو ماهه آینده برای تیم ما بسیار مهم است و بازی‌های مهمی خواهیم داشت که تاثیر زیادی روی مشخص شدن قهرمان فصل دارد.

زلاتان در ادامه گفت: تیم ما یازده بازیکن خوب ندارد که 25 بازیکن خوب دارد و هر بازیکنی که به ترکیب تیم اضافه می‌شود، تلاش می‌کند تا بهترین بازی را برای تیم نشان دهد. این کیفیت تیم ما محسوب می‌شود که همه بازیکنان ما مهم هستند.

ایبرا در پایان گفت: زدن 100 گل در یک فصل نشان می‌دهد تیم ما چقدر قدرتمند است. ما در هر بازی فرصت‌های زیادی را خلق می‌کنیم. البته نباید فراموش کنیم که تیم ما در خط دفاع نیز تیم قدرتمندی است.

لورن بلان، سرمربی پاری‌سن‌ژرمن نیز از پیروزی تیمش برابر باستیا و نزدیک شدن به قهرمانی خوشحال است. او پس از پایان مسابقه گفت: برد ارزشمندی کسب کردیم. خیلی زود به گل رسیدیم و توانستیم تا پایان نیمه نخست بازی را به کنترل خود دربیاوریم. در نیمه دوم کار برای ما سخت شد. باستیا چند تغییر تاکتیکی را در دستور کار خود قرار داد که باعث شد چندین موقعیت گل ایجاد کند. با این همه خوشحالم که توانستیم دو بار دیگر به گل برسیم تا در پایان برد مهمی را کسب کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها