موج تازه هشدار بی‌آبی در آستانه فصل گرما

سدهای تهران فقط 21 درصد آب دارد

قائم مقام وزیر نیرو با اشاره به روزهای پایانی سال:

مردم در مصرف آب صرفه جویی کنند

قائم مقام وزیر نیرو گفت: در اسفندماه معمولا به‌دلیل مسایل مربوط به شستشو و خانه‌تکانی، مصرف آب در کلانشهرها 20 تا 30 درصد افزایش می‌یابد، بنابراین مردم در روزهای پایانی سال در مصرف آب صرفه‌جویی کنند.
کد خبر: ۶۴۹۴۳۱
مردم در مصرف آب صرفه جویی کنند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو، ستار محمودی امروز (دوشنبه) با اشاره به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال، گفت: در اسفندماه معمولا به‌دلیل مسایل مربوط به شستشو و خانه‌تکانی، مصرف آب در کلانشهرها 20 تا 30 درصد افزایش می‌یابد.

وی افزود: باید از هم‌اکنون اطلاع‌رسانی شود تا مصارف آب تعدیل شود و مردم در مصرف آب برای شستشوها صرفه‌جویی کنند.

محمودی درباره بحث آبرسانی روستایی نیز گفت: در سال آینده موضوع آبرسانی روستایی با اعتبار درنظر گرفته شده در بودجه، رونق بیشتری می‌گیرد.

وی اظهار کرد: خوشبختانه اعتبار خوبی برای این کار تخصیص یافته است و از هم‌اکنون باید روستاهای اولویت‌دار و قابل اجرا پایش شود تا سال آینده تعداد روستاهای فاقد شبکه آب شرب کاهش محسوسی داشته باشد.

قائم مقام وزیر نیرو یکی از امتیازهای ویژه بخش آب کشور را پیشرو بودن در مباحث نوگرایی و فناوری‌های آب دانست و افزود: اگر بخواهیم مدلی از مباحث نوگرایی پس از انقلاب را در کشور معرفی کنیم، باید از شرکت های آب و فاضلاب یاد شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
n ikoo
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
۰
۰
خوشم نیامد‌.

نیازمندی ها