با سرمربی کروات سپاهان در حساس​ترین روزهای لیگ

کرانچار:بخـشی از موفقیتم را مدیون پرسپولیسم

برای سرمربی تیم ملی همه چیز مهیا بوده

مهاجرانی:جلسه تعاملی باکروش چه شد؟

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: قرار بود کارلوس کروش با سرمربیان تیم‌های باشگاهی جلسه و تعامل داشته باشد اما این اتفاق نیفتاد.
کد خبر: ۶۴۰۵۷۲
مهاجرانی:جلسه تعاملی باکروش چه شد؟
 
  •  

حشمت مهاجرانی  در مورد حرف های امروز کروش و گلایه‌های او از عدم همکاری با تیم ملی از سوی مسئولان و باشگاه‌ها گفت: فکر می‌کنم قرار بود کارلوس کروش جلسه‌ای با سرمربیان تیم‌های باشگاهی برگزار کند اما هیچ وقت این جلسه برگزار نشد و در حد حرف باقی ماند. چند وقت پیش خود کروش این صحبت‌ها را انجام داد که می‌خواهد با سرمربیان باشگاه‌ها جلسه بگذارد. زمانی که من سرمربی تیم ملی بودم هر ماه با سرمربیان تیم‌های باشگاهی جلسه می‌گذاشتم و مسائل خودم را با آنها مطرح می‌کردم نه اینکه مربیان باشگاهی بخواهند مقابل کی‌روش یا سرمربی تیم ملی جبهه‌گیری کنند.

وی ادامه داد: به نظر من کی‌روش هر چه خواسته انجام شده است و شرایط لازم را برایش مهیا کرده‌ایم اما او باید با سرمربیان باشگاهی تعامل و جلسه داشته باشد و با آنها ارتباط برقرار کند.

مهاجرانی در مورد اینکه کروش گفته است یک گل و یک برد در جام جهانی با قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا قابل مقایسه نیست، گفت: هر افتخاری در فوتبال جایگاه خاص خودش را دارد و نمی‌توانیم آنها را در کفه ترازو قرار بدهیم و با هم مقایسه کنیم. جام جهانی مهم است و در زمان برگزاری این جام همه نگاه‌ها معطوف آن مسابقات است اما لیگ قهرمانان هم ارزش خود را دارد همانطور که وقتی تیم ملی ما در سطح نوجوانان و جوانان قهرمان می‌شود همه خوشحال می‌شویم.

سرمربی تیم ملی ایران در جام جهانی 1978 آرژانتین در مورد اینکه به کروش اتهام زده می‌شود که ستاره‌ها از استقلال است، گفت: من در جریان این مسائل نیستم، این مسائل باشگاهی است اما اینکه ما به دنبال بازیکنان ایرانی در لیگ‌های خارجی هستیم به خاطر این است که آنها تجربه بین‌المللی دارند و اگر هم بازیکنان ما به لیگ‌های خارجی بروند اتفاق خوبی است اما وقتی این بازیکنان به لیگ قطر می‌روند همه می‌گوییم که لیگ قطر از نظر فنی چیزی به بازیکنان ما اضافه نمی‌کند اما اعزام بازیکن به لیگ‌های خارجی در همه جای دنیا مرسوم است، از آفریقا و غنا گرفته تا آسیا.فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها