برای سرمربی تیم ملی همه چیز مهیا بوده

مهاجرانی:جلسه تعاملی باکروش چه شد؟

جام "امیر قطر"، سد بزرگ آماده‌سازی تیم ملی ایران

یک تیم ناقص در اردوی آفریقای جنوبی

اگر پیوستن آندرانیک تیموریان به لیگ قطر قطعی شود، رقابت‌های "جام امیر" سدی بزرگ برای آماده‌سازی تیم ملی است..
کد خبر: ۶۴۰۵۰۵
یک تیم ناقص در اردوی آفریقای جنوبی

سایت جام جم ورزشی -  اگر حضور آندرانیک تیموریان را با توجه به سفر بامداد امروزش به قطر قطعی بدانیم (که شواهد نشان می‌دهد قطعی است) تعداد ایرانی‌های حاضر در لیگ قطر به عدد سه خواهد رسید.

مجتبی جباری، آندرانیک تیموریان و پژمان منتظری سه ملی‌پوش ایران خواهند بود که تا پایان فصل در لیگ این کشور کوچک حوزه خلیج فارس بازی خواهند کرد. در حالی که بعد از جدایی منتظری و نکونام برخی ادعاها از سوی برخی مسئولان باشگاه استقلال نظیر حسن زمانی عضو هیات مدیره این باشگاه مطرح شد که ردپای کارلوس کی‌روش در این انتقال‌ها دیده می‌شود و او می‌خواهد با جدایی این بازیکنان از استقلال، شرایط را برای حضور زودهنگام آن‌ها در تیم ملی همزمان با آغاز اردو از 22 فروردین فراهم کند اما واقعیت چیز دیگری است.

با توجه به احتمال بسیار زیاد پیوستن آندو به الاهلی قطر، سرمربی تیم ملی نگران این وضعیت خواهد بود چرا که رقابت‌های جام امیر قطر درست چند روز بعد از پایان لیگ ستارگان این کشور آغاز می‌شود و عملا سرمربی تیم ملی نمی‌تواند از سه بازیکن اصلی تیمش در کمپ آفریقای جنوبی استفاده کند. اکنون باید منتظر ماند و دید واکنش کی‌روش به کوچ بازیکنان اصلی تیم ملی به لیگ‌های عربی چیست؟

به گزارش ایسنا، رقابت‌های جام امیر قطر سال گذشته 2 تا 28 اردیبهشت برگزار شد و اگر این برنامه زمانی امسال هم اجرا شود، مطمئنا سه ملی پوش ایرانی حاضر در لیگ قطر نمی‌توانند تیم ملی را در اردوی افریقای جنوبی همراهی کنند و این چیزی نیست که قطعا مطلوب کارلوس کی‌روش باشد. این دغدغه را به حضور جواد نکونام در لیگ کویت و درگیری‌اش در این رقابت‌ها اضافه کنید، متوجه وضعیت نابسامانی که برای تیم ملی ایجاد شده، خواهید شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
حمید آبی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
۰
۰
ولله تمام مطلوب كروش و با برنامه ریزی ایشان است!
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها