پس از جلسه یک ساعته با زینی زاده

کریمی سرمربی تراکتورسازی نمی شود

پس از تساوی تراکتورسازی و مس در کرمان،مدیرعامل سرخ ها از نتایج سه هفته اخیر تیمش ناراضی بود ترتیب جلسه ای را با علی کریمی داد.
کد خبر: ۶۳۰۴۶۲
کریمی سرمربی تراکتورسازی نمی شود

در این جلسه که به مدت یک و نیم ساعت به درازا انجامید،زینی زاده یک بسته پیشنهادی غافلگیر کننده را برای شماره هشت تیمش داشت.

به گزارش گل ، مدیرعامل تراکتور اعتقاد داشت که مجید جلالی نتوانسته طبق برنامه از پیش تعین شده پیش برود از این رو از علی کریمی خواست تا فعلا جانشین جلالی شود تا تعین سرمربی جدید برای تراکتورسازان. کریمی به محض شنیدن این پیشنهاد جواب منفی خود را به زینی زاده اعلام کرد اما مدیرعامل تراکتور تلاش فراوانی داشت تا به هر ترتیبی او را راضی به انجام این کار کند.در نهایت پس از نود دقیقه بحث و تبادل نظر کریمی زیر بار نرفت تا جلالی همچنان در تبریز مشغول به کار باشد. احتمالا این اخبار به گوش سرمربی تراکتورسازی رسیده است که او در پایان هفته قبل با چند خبرگزاری مختلف مصاحبه کرد و صریحا عنوان کرد به زودی به صدر جدول بر می گردند.

امروز زینی زاده در مصاحبه ای جداگانه با یکی از خبرگزاری ها تلویحا عنوان کرده که بازی حذفی با نفت امیدیه شاید به نوعی آخرین بازی جلالی در صورت حذف تراکتورسازان  باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها