اخبار زیادی درباره اتومبیل های گران قیمت و میلیاردی برخی از ستاره های فوتبال داریم. ستاره هایی که برخی از آنها بازنشسته شده اند.
کد خبر: ۶۲۹۱۴۳
مهدوی کیا، لوکس سوار با اخلاق/تصویر

سایت جام جم ورزشی- در شرایطی که مشکلات اقتصادی همچنان به قوت خود پابرجاست برخی از فوتبالیست های برایشان دیگر پذیرفتنی نیست که اتومبیلی با قیمت زیر یک میلیارد تومان سوار شوند! مهدی مهدوی کیا مرد اخلاق فوتبال ایران که بیش از هفت ماه از بازنشستگی اش می گذرد یکی از همین لوکس سوارهاست. پورشه کاین آقا مهدی بیش از یک میلیارد تومان ارزش دارد. البته سوار شدن اتومبیل یک میلیارد تومانی برای فوتبالیستی همچون مهدوی کیا که همیشه دستی در کار خیر دارد جای اشکال نیست، حتی اگر این طور هم نبود باز هم پورشه یک میلیاردی که تصاویرش را در ادامه می بینید نوش جان مهدوی کیا:

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
محمدعباسی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
۰
۰
باسلام .آقای مهدوی كیا از ورزشكاران با اخلاق وبااستعداد است سطح زندگی ایشان بعداز اون همه دوندگی باید هم بالا باشد واین خود می تواند برای جوانان با استعدادتشویقی باشد كه اگر دنبال ورزش بروند واز موارد خلاف ومواد مخدر و...دوری كنند چه آینده خوبی پیدا می كنندوبهترین ماشینها را سوار شوند
وحید
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
۰
۰
ای كاش تحصیل كرده های این سرزمین هم سرنوشتی شبیه آقا مهدی داشتند. كاش ما هم به جای درس خوندن می رفتیم سراغ فوتبال . هم ورزش می كردیم و هم جوون می موندیم و هم سری هم به كشورهای بیگانه می زدیم و آب و هوایی تازه می كردیم به جای اینكه در سن 26-27 سالگی كچل بشیم از درس خوندن و این طرف و آن طرف دنبال كار بگردیم. البته آقا مهدی یادم رفت بهت تبریك بگم هم به خاطر اخلاقت و هم به خاطر ماشینت.
محسن
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
۰
۰
حق موشك هامبورگ است
بهنام
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
۰
۰
واقعا حیف من عمرمو پای درس و تحصیل گذاشتم، صد افسوس
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها