حمل تریاک در پوشش لباس قاچاق

قاچاقچی مواد مخدر که قصد داشت مقادیری مواد مخدر تریاک را در بین کالا و لباس های قاچاق به استان اصفهان منتقل کند توسط عوامل یگان تکاوری این استان شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۶۰۶۴۳۷
حمل تریاک در پوشش لباس قاچاق

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه طلاع رسانی پلیس، مصطفی صادقیان رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان گفت: عوامل رزمی یگان تکاوری پلیس استان حین کنترل خودروهای عبوری در یکی از محورهای شهرستان سمیرم به یک دستگاه خودروی سواری پژو مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از خودرو یاد شده مقادیری قابل توجه شامل 15 بسته پوشاک به وزن 335 کیلو گرم از انواع لباس و پوشاک بصورت قاچاق کشف کردند.

صادقیان خاطرنشان کرد: ماموران علاوه بر کشف کالای قاچاق مقدار هفت کیلو و 900 گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به شکل کاملا ماهرانه ای در بین لباس های قاچاق جاسازی شده بود را کشف کردند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان با اشاره به دستگیری دو نفر در این زمینه در ادامه به نتایج عملیات های چند روز گذشته ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و شهرضای استان اشاره کرد و افزود: در این عملیات ها مجموعا 100 کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک و حشیش کشف که ضمن دستگیری پنج نفر متهم تعداد سه دستگاه خودرو از متهمان توقیف شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها