تریاک های گازوییلی به مقصد نرسید

فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف یک محموله موادمخدر از نوع تریاک خبر داد و گفت: این محموله در باک یک دستگاه کامیون به طرزی ماهرانه جاساز شده بود.
کد خبر: ۶۱۲۹۰۰
تریاک های گازوییلی به مقصد نرسید

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار محمدرضا میرزایی گفت: در پی اقدامات گسترده اطلاعاتی ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان با همکاری ماموران انتظامی شهرستان شاهرود این محموله کشف شد.

وی افزود: ماموران با دریافت اطلاعاتی در خصوص حمل یک محموله مواد مخدر، موضوع را در دستور کار ویژه خود قراردادند و سرانجام موفق به شناسایی مسیر انتقال محموله شدند.سرانجام در عملیاتی غافلگیرانه کامیون مورد نظر در محور شاهرود – سبزوار متوقف و برای بررسی بیشتر به ایستگاه بازرسی شهید نوری شاهرود منتقل شد.

به گفته سردار میرزایی، در بازرسی فنی صورت گرفته که چند ساعتی به طول انجامید، مقدار 34 کیلو و 700 گرم ماده مخدر تریاک که به طرز بسیار ماهرانه ای در باک خودرو جاساز شده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان همچنین تاکید کرد: پلیس برای تامین امنیت و آرامش مردم و پیشگیری از انحطاط اقشار مختلف، قاطعانه با سوداگران مرگ برخورد می کند و در این راه از هیچ تلاش و کوششی نیز دریغ نخواهدکرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها