مدیرکل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی از اتمام 21 کیلومتر از بزرگراه اهر- تبریز تا پایان مهرماه سالجاری خبرداد.
کد خبر: ۶۰۴۴۲۷
بزرگراه اهر – تبریز در انتظار اختصاص اعتبار ‌

 اروجعلی علیزاده در جلسه بررسی مسائل و مشکلات پروژه بزرگراه اهر – تبریز گفت: در سالجاری با پیگیری‌های انجام شده سرعت اجرای این پروژه از رشد قابل توجهی برخوردار بوده و تا پایان مهر ماه سالجاری 13 کیلومتر از مسیر اهر به تبریز و 8 کیلومتر از مسیر تبریز به خواجه مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی گفت: عملیات آسفالت مسیرهای یاد شده در مرحله اتمام می‌باشد و از اول هفته جاری عملیات نصب تابلو، گاردریل، خط کشی و سایر علائم هشدار دهنده و راهنما آغاز شد که امیدواریم با اتمام این قسمت از پروژه شاهد کاهش ترافیک باشیم.

علیزاده مشکل مهم این پروژه را کمبود اعتبار اعلام کرد و افزود: با وجود اینکه از محل اعتبارات ملی و بودجه سال 92 مبلغ 57 میلیارد ریال به این پروژه لحاظ شده ولی تاکنون فقط 13 میلیارد ریال از اعتبارات تخصصی وصول شده که این رقم جوابگوی طلب پیمانکاران و کارهای اجرا شده نمی‌باشد و پیمانکاران این دو پروژه طی سالجاری بالغ بر 60 میلیارد ریال برای اجرای این پروژه هزینه کرده‌اند.

وی گفت: هم اکنون بیش از یکصد میلیارد ریال برای پیمانکاران قطعه اول و سوم معوقه داریم و بالغ بر بیست میلیارد ریال نیز برای تملک زمینهای مسیر این پروژه اعتبار نیاز داریم که امیدواریم با اختصاص اعتباری که مبلغ 172 میلیارد ریال از محل کمک دارایی و سرمایه و فروش سهام به این پروژه شده که در صورت اختصاص به موقع شاهد پیشرفت‌های قابل توجهی در این پروژه خواهیم بود. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها