کشتی فرنگی قهرمانی جهان- مجارستان

خیز علی اکبری برای طلای دوم

رقابت‌های سه وزن سوم و پایانی کشتی فرنگی قهرمانی جهان از عصر امروز در شهر بوداپست مجارستان در حال برگزاری است که امیر علی اکبری در وزن 120 کیلوگرم با چهار پیروزی به دیدار فینال راه یافت.
کد خبر: ۵۹۹۶۷۴
خیز علی اکبری برای طلای دوم


به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در وزن 120 کیلوگرم امیرعلی اکبری در دور نخست الکساندر چیرنتسکی از اوکراین را با ضربه فنی شکست داد وی در دور بعد با نتیجه 7 بر صفر یوهان یورن از سوئد را شکست داد علی اکبری در دور سوم ادوارد پوپ از آلمان را با نتیجه 7 بر صفر مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهای راه یافت. وی در این مرحله مقابل رضا کایالپ از ترکیه با نتیجه 4 بر یک پیروز شد و به دیدار فینال راه یافت. حریف وی در دیدار فینال هیکی نابی از استونی است.

 

در وزن 66 کیلوگرم افشین بیابانگرد در دور نخست با نتیجه 8 بر صفر آتیلا لیوی از اسلواکی را شکست داد وی در دور دوم با نتیجه 4 بر یک آلن دژاکیف از اوکراین را مغلوب کرد. بیابانگرد در دور سوم با نتیجه صفر بر 2 مغلوب تاماش لورینچ از مجارستان شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در دورهای بعد، بیابانگرد از دور رقابت‌ها کنار رفت.

 

در وزن 74 کیلوگرم هادی علیزاده پورنیا پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه صفر بر 4 مغلوب مارک مادسن از دانمارک شد و باید منتظر حضور این کشتی گیر در دیدار فینال باشد تا وی نیز شانس ادامه کار در گروه شانس مجدد را داشته باشد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها