ترافیک نیمه‌سنگین در بزرگراه قزوین ـ تهران

رئیس پلیس راه استان قزوین با اعلام ترافیک نیمه سنگین در بزرگراه قزوین - تهران، گفت: از امشب تا دو روز آینده برای این محور ترافیک سنگین پیش‌بینی می‌شود.
کد خبر: ۵۹۸۹۲۸
ترافیک نیمه‌سنگین در بزرگراه قزوین ـ تهران

سید مظفر حسینی امروز در خصوص وضعیت ترافیکی جاده‌ها و آزاد‌راه‌های این استان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: ترافیک در همه آزادراه‌ها، بزرگراه‌ها و جاده‌های استان قزوین نیمه سنگین است.

وی افزود: وضعیت ترافیکی در بزرگراه قزوین به تهران نیز سنگین است ولی هیچ‌گونه راه‌بندان و یا مانعی برای تردد خودروها وجود ندارد.

رئیس پلیس راه استان قزوین تصریح کرد: ترافیک در جاده‌های بویین زهرا به اشتهارد و همدان نیز دارای ترافیک نیمه سنگین قابل توجهی است.

این مسئول بیان داشت: تردد در محورهای شمالی به سمت قزوین به کندی صورت می‌گیرد.

حسینی خاطرنشان کرد: امروز نیز هیچ‌گونه تصادف منجر به جرح و یا فوت در محورهای مواصلاتی استان قزوین تاکنون گزارش نشده است.

وی خطاب به مسافران و رانندگان خودروها که تأکید کرد: رانندگان خودروها باید با رعایت فاصله طولی، بستن کمربند ایمنی توسط همه سرنشینان خودرو، پرهیز از کارهایی که موجب حواس پرتی راننده می‌شود، پرهیز از عجله و شتاب‌زدگی و همچنین رعایت سرعت مجاز سفر خوبی را برای خود، خانواده و دیگر هم‌وطنانمان رقم بزنند.

رئیس پلیس راه استان قزوین خطاب به رانندگان و مسافران یادآور شد: پیش‌بینی می شود با تاریک شدن هوا بر ترافیک محورهای شمال به قزوین و قزوین به تهران افزوده شده و این وضعیت تا دو روز آینده ادامه داشته باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها