مرد معتاد پس از مشاجره لفظی با همسرش اقدام به ریختن نفت روی همسرش کرده و پس از آن نیز خانه‌اش را به آتش کشیده که منجر به مرگ همسرش شد.
کد خبر: ۵۹۸۵۶۸
مرد معتاد خانه و زنش را سوزاند

در پی اعلام وقوع یک مورد حریق منزل مسکونی در شهرستان تالش کارآگاهان پلیس‌آگاهی این شهرستان در محل حادثه حاضر و با جسد سوخته شده زنی روبرو شدند.

کشف جسد در محل تحقیقات کاراگاهان را وارد فاز دیگری کرد و پس از آن که کارشناسان آتش‌نشانی نیز علت حریق را عمدی اعلام کردند، تحقیقات آنان برای کشف راز مرگ این زن آغاز شد و در نخستین مرحله به تحقیق از نزدیکان و همسر این زن پرداختند.

رفتار غیرمتعارف و سوابق آزار و اذیت و ضرب و شتم این مرد نسبت به همسرش، شک کارآگاهان را بیش از پیش برانگیخت و آنان اقدام به تحقیق درباره انگیزه و علت اختلاف این زن و شوهر کردند که در تحقیقات خود متوجه شدند اعتیاد به موادمخدر، عامل اصلی اختلاف این زوج بود.

با کسب این اطلاعات ماموران بار دیگر همسر این زن را به مقر انتظامی فراخوانده که وی این‌بار پس از رویت ادله و مستندات عرصه دفاع را برای خود تنگ دید و سرانجام اعتراف کرد که پس از مشاجره لفظی با همسرش در آشپزخانه اقدام به ریختن نفت روی آشپزخانه و همسرش کرده و پس از آن نیز خانه‌اش را به آتش کشیده که منجر به مرگ همسرش شد.

به گزارش ایسنا، متهم دستگیرشده پس از تشکیل پرونده و اعتراف به قتل همسرش برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا و پس از آن با صدور قرار بازداشت موقت راهی زندان شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها