صدای رادیو سلامت 24 ساعته شد

کد خبر: ۵۹۰۵۰۰
صدای رادیو سلامت 24 ساعته شد

پخش برنامه‌های رادیو سلامت از روز شنبه 24ساعته می‌شود. علاقه‌مندان به مباحث سلامت و پزشکی می‌توانند برنامه‌های این شبکه رادیویی را از طریق موجFM، ردیف 102 مگاهرتز بشنوند.

علیرضا بهفر، مدیر شبکه رادیویی سلامت درباره رویکر‌دهای این رادیو در سال جاری با اشاره به سند چشم‌انداز 1404 گفت: در این سند به موضوعاتی مانند امنیت غذایی، محیط زیست، نظام جامع تأمین اجتماعی، سرانه سلامت، خانواده، اعتیاد، عدالت در سلامت و تربیت بدنی تاکید شده است و سند چشم‌انداز 1404 الگوی کاری ما محسوب می‌شود.

مدیر رادیو سلامت گفت: در سند چشم‌انداز 1404 احکام بسیار ی در حوزه سلامت مطرح شده است؛ اما معمولا دولت‌ها به برنامه‌های طراحی شده در این سند توجه نمی‌کنند، بنابراین یکی از وظایف رسانه این است که این سند و چشم‌اندازهای آن را به مردم و مسئولان گوشزد کند.

وی افزود: در برنامه پنجم توسعه سازمان صدا و سیما نیز قید شده که رسانه ملی باید سالانه 10 درصد دانش سلامت مردم را ارتقاء دهد که هدف ما رسیدن به افق است.

تست صدا در رادیو سلامت

رادیو سلامت از علاقه‌مندان گویندگی رادیو با مدرک پزشکی تست صدا می‌گیرد.

محمدرضا ابراهیمی، مدیر روابط عمومی شبکه رادیویی سلامت در این باره گفت: از داوطلبان و علاقه‌مندان گویندگی رادیو با مدرک پزشکی یا کارشناسی ارشد علوم پزشکی برای گویندگی در رادیو سلامت دعوت می‌شود به منظور ثبت‌نام جهت تست صدا مشخصات خود را به همراه فایل صوتی به ایمیل radiosalamat@irib.irارسال کنند.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها