رییس پلیس پایتخت خبر داد:

دستگیری 550 معتاد و موادفروش منطقه شوش

رییس پلیس پایتخت از دستگیری 550 معتاد بدون مکان و موادفروش در منطقه شوش تهران خبر داد.
کد خبر: ۵۸۷۰۸۴
دستگیری 550 معتاد و موادفروش منطقه شوش

سردار حسین ساجدی‌نیا صبح امروز در حاشیه اجرای سومین مرحله از طرح برخورد با خرده‌فروشان و معتادان لامکان در منطقه شوش تهران گفت: در ادامه طرح برخورد با خرده‌فروشان موادمخدر و معتادان در مناطق مرکزی شهر از شب‌گذشته این طرح در منطقه شوش تهران اجرایی شد.

وی با بیان اینکه بنا به نقل اهالی، پاکسازی‌های خوبی در این مناطق صورت گرفته است، گفت: تعداد زیادی از این معتادان از محیط پارک و مناطق عمومی جمع‌آوری شدند، به گونه‌ای که از شب‌گذشته تاکنون 500 معتاد و 50 موادفروش دستگیر شده‌اند که معتادان برای درمان به کمپ منتقل شده و خرده‌فروشان موادمخدر نیز برای گذراندن جرم خود، به مقامات انتظامی معرفی می‌شوند.

رییس پلیس پایتخت در مورد وضعیت کمپ‌های ترک اعتیاد و مراکز بازپروری، گفت: باید مراکز بازپروری و کمپ‌ها تاسیس شود که هنوز توفیقی در این زمینه کسب نشده است، چرا که معتادان ولگرد باید به صورت دولتی مورد درمان قرار گیرند و امیدواریم این مهم محقق شود.

ساجدی‌نیا ضمن تشکر از شهردار منطقه 12، گفت: عادت بر تشکر از مسئول خاصی ندارم، اما شهردار منطقه 12 اقدامات بسیار خوبی در زمینه نگهداری و جمع‌آوری معتادان داشته است.

وی با بیان اینکه در یک ماه اخیر اقدامات خوبی در زمینه جمع‌آوری معتادان در مناطق غرب و شمال پایتخت انجام شده است، گفت: قول می‌دهم که در چند روز آینده و بنا به درخواست مردم، طرح‌های متعددی نیز در سطح پایتخت اجرایی کنیم.

رییس پلیس پایتخت با بیان اینکه ماموران نیروی انتظامی بحث پاکسازی پارک و مراکز عمومی را در دستور کار خود قرار داده‌اند، گفت: انتظار داریم مردم محله نیز با استفاده حداکثری از ظرفیت‌های فضای سبز، راه و معبر را بر معتادان لامکان و خرده‌فروشان ببندند.

وی با بیان اینکه باید همشهریان تشویق شوند تا از فضای پارک‌ها استفاده حداکثری کرده تا پارک‌ها جولانگاه اراذل و اوباش و معتادان لامکان نشود، در پاسخ به سئوالی مبنی بر رضایت از مراکز بازپروری، گفت: رضایت نداریم اما کمپ‌های خصوصی زیادی دایر شده، جا دارد از آنجایی که این افراد کارتن‌خواب و لامکان هستند و نیاز دارند که از طریق سیستم دولتی تحت پوشش قرار گیرند، دولت اقداماتی را نیز در این زمینه انجام دهد.

ساجدی‌نیا درباره وضعیت اوراقچی‌های منطقه شوش گفت: این منطقه در حال حاضر در کنترل پلیس است و دیگر محلی برای فروش لوازم سرقتی نیست. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها