رییس پلیس آگاهی استان مرکزی از دستگیری نوه معتاد پیرزنی خبر داد که برای تامین پول موادمخدر خود، مادربزرگش را به قتل رسانده بود.
کد خبر: ۵۸۶۷۱۲
راز قتل مادربزرگ در سینه نوه معتاد

سرهنگ رضا احمدی در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح خبر قتل پیرزنی 80 ساله، گفت: در پی وصول یک فقره پرونده قتل از کلانتری علوی اراک مبنی بر فوت مشکوک زنی مسن در محدوده خیابان شهدا بلافاصله اکیپی از ماموران اداره مبارزه با جرایم جنایی و اداره تشخیص هویت برای بررسی موضوع به محل اعلامی اعزام شدند.

وی با بیان اینکه کارآگاهان پس از حضور در محل حادثه جسد پیرزنی 81 ساله (سکینه) که لباس منزل بر تن داشت و آثار آتش‌سوزی در آشپزخانه وی نیز مشهود بود را یافتند، گفت: تحقیقات اولیه کارآگاهان آغاز و جسد به دستور قاضی کشیک برای تعیین علت تامه‌مرگ به پزشکی‌قانونی انتقال داده شد.

رییس پلیس آگاهی استان مرکزی با بیان اینکه بررسی‌های پلیس برای یافتن سرنخی از متهم یا متهمان به قتل ادامه داشت تا این که نظر پزشکی‌قانونی مبنی بر علت فوت مقتوله اعلام شد، گفت: بر اساس اعلام پزشکی‌قانونی، خفه‌کردگی و شکستگی قفسه‌سینه، علت تامه‌فوت مقتول اعلام شد.

احمدی با بیان اینکه کارآگاهان در تحقیقات تکمیلی به نوه پسری مقتوله که «ابوالفضل» نام داشت، مشکوک شدند گفت: در بررسی‌ها مشخص شد این پسر 29 ساله دارای سوابق متعدد کیفری است. ماموران در بازجویی‌ها از بستگان و نزدیکان این فرد توانستند دلایل و مدارک کافی مبنی بر نقش داشتن «ابوالفضل» در قتل مادربزرگش بیابند که بنا بر نظر قاضی پرونده، وی دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال داده شد.

وی با بیان اینکه «ابوالفضل» در ابتدا منکرهر گونه بزه ارتکابی شده بود، گفت: سرانجام این فرد پس از مواجهه با شواهد و دلایل موجود، لب به اعتراف گشود و عنوان کرد که با انگیزه مصرف موادمخدر و سرقت وسایل منزل مادربزرگش، وی را به قتل رسانده است.

به گفته رییس پلیس‌آگاهی استان‌مرکزی، متهم به همراه پرونده متشکله در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
123
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۹
۰
۰
باید یارانه رو بیشتر كنن تا كسی برای مصرف مواد دست به انجام قتل یاسرقت نزنه
پدرام
Netherlands
۰۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
۰
۰
عجب دوره و زمانه ای شده , ارزش ها و انسانیت همه از بین رفته است , انسان برای دزدی دست به قتل می زند , خیلی راحت , پس عواطف كجا رفته , انسانیت كجا رفت , معرفت كجا رفت , این انگل های جامعه باید اعدام شوند تا جامعه پاك شود , وجود این انگل ها برای جامعه مضر است
fd
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
۰
۰
به نظر می رسه باید دقیقا این مسئله به صورت پایه و اساسی مورد بررسی قرار بگیره . و همچنین مسائلی از این قبیل . اول باید ببینیم چرا این افراد اینقدر به این مواد اعتیاد و نیاز پیدا می كنند كه حاضرند به خاطر بدستاوردن اون به راحتی ادم بكشند . اصلا شاید در حاضر خیلی از معتادان به انواع مواد مخدر باشند كه اگر در شرایط این فرد و یا شرایط مشابه اون قرا بگیرند دست به قتل می زنند . اصلا شاید در بین ادمهایی كه ما براحتی در جامعه با اونها زندگی می كنیم یا اطرافیان ماو یا آشنایان ما باشند و یا یك عابر پیاده باشه . یك قاتل بالقوه و ما هم اگر در شرایطی خاص قرار بگیریم یك مقتول بالقوه باشیم به نظر می رسه اگر ما افراد جامعه اگر از نسبت به تمام افراد جامعه بی تفاوت نباشیم و تمام آنها را از این دیدگاه كه اگر بد باشند جامعه ما و اجتماع ما هم بد میشه نگاه كنیم جامعه بهتر داشته باشیم و علاج واقعه را قبل از وقوع باید كرد كشتن این فرد و لعن و نفرین فرستادن برای این فرد جامعه ما را درست نمی كنه و از وقو ع اتفاقات بعدی جلوگیری نمی كنیم .

نیازمندی ها