یک مار پیتون آفریقایی از یک فروشگاه فروش حیوانات در شهرکوچک کامبلتون در شرق کانادا فرار کرد و با رخنه به داخل اتاق خواب یک آپارتمان دو پسربچه 5 و 7 ساله را که خواب بودند ، کشت.
کد خبر: ۵۸۶۲۰۷
مار پیتون 2 بچه را در خواب کشت

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از رادیو کانادا، ژاندارمری سلطنتی کانادا (GRC) اعلام کرد این حادثه حوالی بامداد دوشنبه رخ داده است. براساس تحقیقات، یک مار پیتون آفریقایی از فروشگاه که انواع مارها، تمساح و ماهیان تزیینی را می فروشد و در طبقه هم کف ساختمانی مسکونی در شهر کوچک کامبلتون  در ایالت نیو برانشویک قرار دارد، فرار کرد. مار از راه سیستم تهویه هوا وارد یک آپارتمان مسکونی شد. مار دو پسربچه پنج و هفت ساله را که در خواب بودند با حمله ای غافلگیرانه کشت.

ژاندارمری سلطنتی کانادا افزود: مار دو پسربچه را که فرزندان یکی از دوستان صاحبخانه بودند با فشار ماهیچه هایش خفه کرده است. ساعت مرگ کودکان حوالی 6.30 دقیقه بامداد به وقت محلی بوده است.

به گفته ماموران که مار را به دام انداخته اند، طول این پیتون آفریقایی حدود 4.5 متر و وزن آن 45 کیلوگرم است.

ساکنان شهر کوچک کامبلتون با 7000 نفر جمعیت در پی این حادثه شوکه شده اند. تعدادی از شهروندان سال گذشته خواستار تعطیل شدن این فروشگاه که در مرکز شهر قرار دارد، شده بودند.

پیک کودکان برای کالبد شکافی به پزشکی قانونی شهر سن جان انتقال یافته است.

یان کومو معاون شهردارکامبلتون در گفت و گو با رادیو کانادا تصریح کرد: این یک حادثه بسیار غم انگیز است. نگهداری از این گونه جانوران در شهر ممنوع نیست اما به زودی این مقررات تغییر خواهد کرد.   

یک کارشناسان خزندگان گفت:​ پیتون از گرمای بدن بچه ها به طرف آنها جذب شده است. احتمالا ابتدا در کنار کودکان خوابیده تا خود را گرم کند سپس به دلایل نامشخصی به دور بدن آنها پیچیده و دو پسربچه را خفه کرده است.

پیتون سیبا بزرگترین پیتون آفریقایی بوده و طول آن تا بیش از پنج متر می رسد. این گونه بسیار مهاجم بوده و با اینکه سمی نیست اما قربانیان خود را گاز می گیرد. این گون جزو مارهای خفه کننده هستند که به دور بدن قربانیان خود پیچیده و با فشار عضلات ماهیچه هایشان آنها را خفه می کنند. سپس با وارد آوردن فشار بیشتر استخوان های  طعمه را خرد کرده تا بلع آن آسان تر شود. مترجم: بهرام افتخاری.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها