با بستن بازوبند کاپیتانی کنار آمدم

نوری: پرسپولیس شخصیت قهرمانی دارد

محمد نوری کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با بازی مقابل ذوب آهن نشان دادیم پرسپولیس شخصیت قهرمانی پیدا کرده است.
کد خبر: ۵۸۵۰۰۱
نوری: پرسپولیس شخصیت قهرمانی دارد


 محمد نوری درباره بازی با ذوب آهن اظهار داشت: خوشبختانه پس از موفقیت که در مقابل تراکتورسازی داشتیم بازی خوبی را مقابل تیم پرمهره و تکنیکی ذوب آهن در زمین خودشان به نمایش گذاشتیم.

وی افزود: ما در نیمه دوم کاملا سوار بر بازی بودیم و مستحق پیروزی و گرفتن سه امتیاز بودیم ولی نشد، در کل اگر سه امتیاز خارج از خانه را می‌گرفتیم خیلی برای ما خوب بود.

نوری یادآور شد: نکته مهم این است که ما شخصیت تیمی برای قهرمانی را به دست آوردیم، گل نمی‌خوریم، نمی‌بازیم و بازی هجومی انجام می‌دهیم. این به دست آوردن شخصیت خیلی مهم و ضروری بود تا انشاالله در بازی‌های بعدی به سه امتیاز برسیم.

وی در پاسخ به این سوال که شما موافق هستید نباید این طور امتیازها را راحت از دست بدهید، گفت: ما امتیازی از دست ندادیم، بازی با ذوب آهن درخانه حریف بود، همه دیدند توپ ومیدان دست ما بود اما برخی اوقات توپ وارد دروازه نمی‌شود و این هم قاعده فوتبال است. ما باید بیشتر تلاش کنیم، تازه اول راه هستیم و باید در هفته‌های آینده قطعا نتایج بهتری بگیریم تا از همین اول به بالای جدول بچسبیم.

وی در پاسخ به سوال دیگری که آیا با کاپیتانی کنار آمدید یا خیر، تاکید کرد: با کاپیتانی مشکلی ندارم، با این موضوع کنار آمدیم، دایی به من لطف کرد تا این افتخار بزرگ نصیبم شود و حالا هم نمی‌خواهم شرمنده دایی و مردم باشم. به همین دلیل همیشه سعی می‌کنم جز بهترین‌ها باشم تا از من راضی باشند.

کاپیتان سرخپوشان درباره عدم گلزنی خودش نیز یاد آور شد: من فرصتی نداشتم که گل بزنم و تمام اوقات بازی توانایی‌ام را با پاس گل نشان دادم، اما به موقع گلزنی هم می‌کنم. من هدفم اول گلسازی است و بعد موقعیت پیدا کنم، گلزنی که انشاالله در بازی‌های بعدی این اتفاق می‌افتد. زدن گل اول کمی شرایط خاص خودش را دارد ولی اگر انشاالله زدن گل اول ختم به خیر شود زدن گل های بعدی راحت‌تر می‌شود.

نوری در پایان درباره مدعیان لیگ امسال نیز به فارس گفت: همه تیم‌ها خوب هستند و هیچ تیمی را نباید دست کم بگیریم تا بتوانیم به هدفمان برسیم. ما فقط نیاز به هماهنگی داریم که در بازی دوم مقابل تیم خوب ذوب آهن نشان دادیم که تا حدود زیادی به آن رسیده‌ایم. انشاالله در بازی‌های بعدی گلزنی و سه امتیازها را کسب می‌کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها