مگر با صدر جدول چقدر فاصله داریم؟

نوری: استقلال و فولاد را کنار می زنیم

محمد نوری کاپیتان سرخ ها خیلی با امیدواری درباره آینده صحبت می کند، او اطمینان دارد که تیمش در هفته های آینده لیگ برتر صدرنشین می شود.
کد خبر: ۵۹۱۲۵۵
نوری: استقلال و فولاد را کنار می زنیم

به گزارش سایت جام جم ورزشی؛ محمد نوری مصاحبه ای با فارس انجام داده که خلاصه این گفت و گو در ادامه می آید:

- فوتبال برد و باخت و شادی و غم دارد. خدا می‌داند که بازیکنان هم بابت شکست از نفت تهران از همه بیشتر ناراحت هستند. اتفاقی که افتاد تلخ بود اما اگر بخواهیم زیاد درباره‌اش حرف بزنیم، فایده‌ای ندارد چون باید خیلی زود به شرایط ایده‌آل برسیم.

- متاسفانه دستورات کادر فنی را به خوبی پیاده نکردیم و مسائل دیگر هم بود که زیاد درباره‌اش حرف نزنیم بهتر است.

- وقتی می گوییم زمین خوب نبود، دنبال بهانه نیستیم. علاوه بر این نور ورزشگاه تختی هم ناقص بود. ما خوب نبودیم اما باید از مشکلات ورزشگاه تختی هم نگذشت.

- ما دو بازی حساس و سرنوشت‌ساز مقابل فولاد و استقلال داریم. 6 امتیاز این دو بازی را قطعا می‌خواهیم، هنوز هیچ چیز را از دست نداده‌ایم.

- ما مگر با صدر جدول چقدر فاصله داریم، 4 یا 5 امتیاز پس هنوز مدعی هستیم. من به هواداران قول می‌دهم که قطعا در بازی‌های آینده پرسپولیسی بهتر، با انگیزه‌تر و محکم‌تری را خواهند دید.

- تیم ملی هر کشور نماد آن کشور است. خیلی از کشورها را با فوتبال‌شان می‌شناسند حیف است که تیم ملی ما که واقعا با یک سختی فراوان و یک همدلی ملی به جام جهانی رفت، اکنون هر روز اردو و یا برنامه‌هایش برای جام جهانی لغو شود.

- کروش تمام تلاش خود را برای رفتن به جام جهانی کشید و ایشان باید حمایت شود. اصلا فدراسیون فوتبال باید حمایت شود. خوب نیست که هر روز خبر لغو اردوها در رسانه‌ها مطرح شود.

-  از روز اول تا روز آخر که به جام جهانی رفتیم کنار این تیم بودم، سختی‌ها و مشکلات را می‌دانستم. الان وقت خالی کردن پشت فدراسیون و تیم ملی نیست. انشاءالله مسئولان بلند پایه کشور در این موضوع دخالت می‌کنند و از بازی‌های بعدی اردوها و امکانات لازم را برای تیم ملی مهیا می‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها