پیشنهاد معاون بهداشت و پیشگیری سازمان دامپزشکی

سگ های ولگرد را به جای شکنجه، عقیم کنید

یک دختر 12 ساله آرژانتینی که مردی قصد تجاوز به او را داشت به لطف پنج سگ خیابانی از چنگ متجاوز و حتی مرگ احتمالی نجات یافت.
کد خبر: ۵۷۶۹۸۲
سگ های ولگرد متجاوز را فراری دادند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل شبکه خبری QPS آرژانتین، این حادثه در محله کاستا آزول شهر بوئنوس آیرس رخ داد. دختربچه 12 ساله به منزل خاله اش می رفت تا بسته ای را به او بدهد. هنگام عبور از کنار یک زمین بایر مرد ناشناسی به او حمله کرد و دخترک را کشان کشان به گوشه خلوتی برد تا هدف پلیدش را انجام دهد.

هنگامی که مرد قصد تجاوز به دخترک را داشت ناگهان پنج سگ که ظاهرا بر اثر گریه های کودک توجه شان جلب شده بود به مرد متجاوز حمله کردند.

متجاوز در تلاش بود تا از خود در برابر گاز سگ ها دفاع کند و دخترک از فرصت استفاده کرد و به نزد همسایه ای پناه برد. همسایه بلافاصله به پلیس اطلاع داد اما هنگامی که ماموران پلیس به محل رسیدند متجاوز گریخته بود و از سگ ها نیز اثری نبود. این ماجرا می توانست با دستگیری متجاوز و پیدا کردن سگ ها پایان به مراتب خوش تری داشته باشد.

اکنون ماموران در جستجوی مرد متجاوز هستند اما سگ ها مانند سوپر قهرمان های داستان ها پس از نجات دخترک ناپدید شده اند.

رسانه های آرژانتینی در چند روز اخیر به طور گسترده این خبر را منتشر کرده اند. این ماجرا موجب شده تا مردم آرژانتین نظرشان در مورد سگ های ولگرد تا اندازه ای بهبود یابد. مترجم: بهرام افتخاری.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
۰
۰
بعضی از آدما از سگ پست ترن!!

نیازمندی ها