پیش‌بینی می‌شود تعداد زائران مراسم ارتحال حضرت امام (ره) امسال نسبت به سال گذشته حدود 20 درصد افزایش داشته باشد

محدودیت‌های ویژه ترافیکی در جاده‌های کشور

پلیس راهور ناجا اعلام کرد:

محدودیت های تردد در محورهای مواصلاتی کشور

پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران محدودیت های تردد در محورهای مواصلاتی کشور در روزهای سیزدهم و چهاردهم تیرماه را اعلام کرد.
کد خبر: ۵۷۵۹۸۷
محدودیت های تردد در محورهای مواصلاتی کشور

به گزارش روز سه شنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، تردد انواع موتورسیکلت از ساعت 12 روز پنجشنبه 13 تیر تا ساعت 24 روز جمعه 14 تیر ماه 92 در محورهای کرج- چالوس، هراز- فیروزکوه و محور تهران - سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است.

همچنین در محورکرج – چالوس، تردد انواع تریلر و کامیون از محور کرج - چالوس کماکان ممنوع است.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا ساعت یک بامداد شنبه 15 تیر ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع و از ساعت 17 تا ساعت یک بامداد از 15 کیلومتر بالای مرزن آباد (دزبن) به سمت کرج یکطرفه خواهد بود.

در جاده هراز، تردد تمام کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا ساعت 24 روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 12 و 13 تیر ماه و از ساعت شش صبح تا ساعت 24 روز جمعه 14 تیر ماه ممنوع بوده و تردد کلیه تریلرها نیز همچنان از این محور ممنوع است.

در جاده دماوند نیز تردد تمام تریلر ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت شش صبح تا ساعت 24 روز جمعه 14 تیر ماه از تهران به طرف قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

بر اساس این اطلاعیه، تردد کلیه تریلر ها و کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 16 تا ساعت 20 روزهای پنجشنبه و جمعه 13 و 14 تیر ماه از محور زاهدان زابل و بالعکس ممنوع است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها