اعتراف به 50 فقره سرقت

دستگیری سارقان خودرو

کشف 100 فقره سرقت

انهدام باند سارقان قطعات خودرو

رئیس پلیس غرب استان تهران از انهدام باند سارقان قطعات خودرو، دستگیری چهار سارق و مالخر و کشف 100 فقره سرقت خبر داد.
کد خبر: ۵۵۷۲۸۸
انهدام باند سارقان قطعات خودرو

سرهنگ ناصر اصلانی گفت: در پی سرقت های قطعات خودرو در سال گذشته و فروردین ماه سال جاری، موضوع بصورت ویژه در دستور کار اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به حساسیت امر، موضوع به عوامل انتظامی اعلام، شناسایی و دستگیری سارقان بطور جد در دستور کار پلیس قرار گرفت تا اینکه با تلاش شبانه روزی عوامل انتظامی و پلیس آگاهی، 21  فروردین ماه، سه سارق بنام های «حسین - ت» فرزند محمد علی، «محمد - ر» فرزند شاپور، «سیروس - ز» فرزند احمد توسط ماموران انتظامی کلانتری 13 امیریه دستگیر و جهت تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفتند.

رئیس پلیس غرب استان تهران تصریح کرد : با وصول پرونده سارقان به پلیس آگاهی، تحقیقات پلیس وارد مرحله تازه ای شد و سارقان تحت بازجوئی پلیس قرار گرفتند و در بررسی سوابق کیفری متهمان دستگیر شده مشخص شد آنها دارای سوابق کیفری متعددی هستند.

سرهنگ افزود: با آغاز تحقیقات فنی و تخصصی پلیس از متهمان با بررسی شیوه و شگرد آنها و جغرافیای جرم ، سارقان دستگیر شده به 100 فقره سرقت داخل و قطعات خودرو در شهریار، اندیشه، امیریه، شاهدشهر، صباشهر، فردوسیه و وحیدیه اعتراف کردند.

این گزارش حاکسیت سارقان در بازجوئی های پلیس، شیوه و شگرد خود را اینگونه بیان کردند که با شکستن شیشه خودروهای مورد نظر، وسایل داخل خودرو را سرقت کرده و اموال مسروقه را به فردی بنام «علیرضا - الف» می فروختند.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها