اخبار فوتبال اروپا؛

همه نگران مسی

سایت جام جم ورزشی / فوتبال اروپا همچنان متاثر از خداحافظی آلکس فرگوسن با نیمکت منچستر یونایتد است، اما در کنار این اتفاق بزرگ جراحی قریب الوقوع مسی همه را نگران کرده است.
کد خبر: ۵۶۲۳۵۸
همه نگران مسی


حمله مانچینی به سران باشگاه من سیتی و تیره و تار شدن روابط دو غول فوتبال اسپانیا یعنی رئال و بارسا بر سر جذب یک بازیکن از دیگر اخبار مهم امروز فوتبال اروپاست.


مسی شاید جراحی شود


ستاره آرژانتینی بارسلونا که به تازگی از بند مصدومیت رها شده بود باز هم دچار آسیب دیدگی شد.
به گزارش پایگاه خبری تری بال فوتبال؛ وضع همسترینگ پای لیونل مسی بار دیگر مورد آزمایش قرار خواهد گرفت تا مشخص شود وی به عمل جراحی نیاز دارد و یا خیر. او پس از پیروزی بارسلونا مقابل آتلتیکو مادرید باز هم به دلیل درد پایش  ابراز ناراحتی کرد که نگرانی های زیادی را درباره او به وجود آورده است. او به دلیل این درد در دقیقه 67 زمین بازی را ترک کرد. تیتو ویلانووا سرمربی بارسلونا در این باره گفت: همه ما خیلی نگران هستیم. لئو قطعا تا پایان فصل با ما نخواهد بود اما چیزی که مهم است این است که او مجبور به جراحی نشود. او خیلی درد می کشد اما در دیدارهای اخیر بارسلونا صبورانه این درد را تحمل کرد.

فرگوسن خطاب به هواداران منچستر: در لحظات خوب و بد مویس را حمایت کنید
سرمربی بازنشسته منچستر یونایتد پس از پایان دیدار تیمش با سوانسی که با پیروزی دو بر یک تیمش همراه بود از هواداران من یونایتد خواست که در لحظات خوب و بد سرمربی جدید این تیم یعنی دیوید مویس را حمایت کنند.
به گزارش پایگاه خبری تری بال فوتبال؛ فرگوسن که آخرین حضور خود بر روی نیمکت منچستر را با پیروزی پشت سر گذاشت پس از این بازی بارها بر حمایت از مویس تاکید کرد. او گفت: از هواداران منچستر یوناید می خواهم که همان رفتاری را که با من داشتند با مویس هم داشته باشند، یعنی اینکه در هر زمانی او را حمایت کنند همانطور که با من اینگونه رفتار کردند. وظیفه آنها اکنون فقط حمایت از مویس است و به غیر از این انتظار دیگری نمی رود.
بر  اساس این گزارش دیوید مویس کار خود را در منچستر یونایتد رسما از اول جولای آغاز می کند.

ونگر: مثل یک دزد آرسنال را ترک نمی کنم


سرمربی فرانسوی آرسنال که به تازگی قرارداد خود را با این تیم تمدید کرده است اظهار داشت ؛ هرگز جانشین آنچلوتی در پاری سن ژرمن نمی شود.
به گزارش پایگاه خبری تری بال فوتبال؛ ونگر به بین اسپرت گفت: وقتی به تازگی قراردادم را با آرسنال تمدید کرده ام چطور می توانم سر از پاری سن ژرمن در بیاورم؟ من هیچ تماسی با این باشگاه نداشته ام و قرار نیست به آنجا بروم. سرمربی آرسنال افزود: من 17 سال است که در آرسنال هستم و اصلا نمی توانم حضور خودم را در یک تیم دیگر  تصور کنم. هرگز مثل یک دزد باشگاه را ترک نمی کنم و به قرار دادام با این باشگاه پایبند هستم. وی یادآور شد: آنچلوتی در پاری سن ژرمن بسیار خوب کار کرد و واقعا نمی دانم برای چه از این تیم جدا شد و حالا می خواهد به رئال برود. او باید در این باقی می ماند.

 

مانچینی: در من سیتی صداقتی وجود ندارد


سرمربی کنونی تیم منچستر سیتی در واکنش به شایعات جدایی خود از این تیم گفت: قصد جدایی نداشتم اما متوجه شدم اینجا صداقتی وجود ندارد و با این شرایط من هم می توانم خیلی راحت از رفتن بگویم.
به گزارش پایگاه خبری ساکرنت؛ مانچینی به دیلی میرور گفت: تا همین چند هفته پیش مدیر باشگاه مرتب به قول می داد که همه چیز برای ادامه همکاری فراهم است اما اکنون متوجه نمی شوم که چرا آنها احتمال حضور مربی دیگری به غیر از من در فصل آینده را عنوان داشته اند. وی افزود: از اینکه حالا متوجه شده ام که باشگاه در ماه های گذشته و بدون اطلاع من با گواردیولا، مورینیو و پلگرینی مذاکره کرده است احساس حماقت می کنم. من دیگر هیچ حس خوبی نسبت به ماندن در اینجا ندارم. مانچینی در ادامه گفت: نمی دانم که قرار است چه اتفاقی برای من سیتی بیفتد اما این را خوب می دانم که من هم دیگر تمایلی برای ماندن ندارم .
بر اساس این گزارش مانوئل پلگرینی جایگزین روبرتو مانچینی ایتالیایی در منچستر سیتی خواهد شد.

ادعای عجیب بنیتس


با وجود اینکه چلسی در لیگ برتر قهرمانی را از دست داد و در فینال جام حذفی نیز مقابل ویگان تن به شکست داد سرمربی این تیم اعتقاد دارد که این تیم فصل خوبی را پشت سر گذاشته است.
به گزارش پایگاه خبری ساکرنت ؛ رافائل بنیتس گفت: چلسی به اندازه کافی در این فصل خوب بود. از دست دادن جام حذفی خیلی تلخ و اتفاقی بود اما بابت از دست دادن قهرمانی لیگ برتر و عقب افتادن از یونایتد و سیتی تلخ تر بود . با وجود همه این اتفاقات چلسی فصل بسیار خوبی را پشت سرگذاشت. چلسی حداقل در ارائه یک فوتبال خاص موفق بود. وی افزود: اکنون هیچ اطلاعی از آینده ندارم اما این را خوب می دانم  که دیگر بر روی نیمکت چلسی من را نخواهید دید. مقصد بعدی ام نمی دانم کجاست ، تمایل دارم باز هم در انگلیس مربی گری کنم چون جذابیت این لیگ با جذابیت هیچ لیگ دیگری قابل مقایسه نیست اما اگر نتوانستم بمانم قطعا به اسپانیا خواهم رفت. بنیتس عنوان داشت: حضور من در رئال مادرید یک شایعه بسیار خنده دار است، من هرگز جایگزین مورینیو در این تیم نخواهم شد اما او می تواند جایگزین من در چلسی شود.

جنگ رئال و بارسا این بار بر سر «کوندوگبیا»


دو باشگاه رئال مادرید و بارسلونا بر سر جذب هافبک هجومی ویارئال با یکدیگر اختلاف پیدا کرده اند.
به گزارش پایگاه خبری تری بال فوتبال ؛ در حالی که رئال مادرید برای جذب هافبک فرانسوی ویارئال یعنی جفری کوندوگبیا به توافقاتی با سویا رسیده بود ناگهان بارسلونا برای گرفتن این بازیکن دست به کار شد تا باز هم جوی منفی میان دو باشگاه شکل بگیرد. کوندوگبیا قبلا گفته بود که می خواهد به رئال برود اما در حالی که مراحل پیوستن او به این تیم در حال طی شدن بود با پیشنهاد جدی بارسلونا همه چیز متوقف شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها