رحیمی در جلسه بررسی پروژه راه آهن جنوب همدان تاکید کرد:

تکمیل خطوط ریلی کشور و اتصال آن به شبکه جهانی

معاون اول رئیس‌جمهور تکمیل خطوط ریلی کشور و اتصال آن به شبکه ریلی جهانی را از اولویتهای مهم کشور برای توسعه بخش ترانزیت برشمرد و گفت: این اقدام می‌تواند علاوه بر ایجاد رفاه و آسایش برای مردم، درآمدی سرشار از طریق ترانزیت و حمل و نقل کالا را به همراه داشته باشد.
کد خبر: ۵۶۰۴۹۷
تکمیل خطوط ریلی کشور و اتصال آن به شبکه جهانی

محمدرضا رحیمی پیش از ظهر امروز ( دوشنبه) در جلسه بررسی پروژه راه آهن جنوب همدان با اشاره به برنامه‌های دولت برای ایجاد شبکه ریلی در تمام کشور اظهار کرد: تا کنون خطوط ریلی 21 استان به هم متصل شده و 10 استان دیگر باقی مانده که دولت در صدد است با تامین اعتبارات لازم این امر مهم را به انجام برساند.

رحیمی همچنین با تاکید بر اهتمام دولت برای اجرای طرح خط آهن مسیر کرمانشاه- خسروی و همدان- کرمانشاه خاطر نشان کرد: این امر نیز نیازمند اعتبارات ارزی و ریالی برای تامین ریل است که دولت این موضوع را پیگیری می‌کند.

در این جلسه وزیر راه و شهرسازی گزارشی از وضعیت راه آهن کشور و اقدامات انجام شده در دولت نهم و دهم در زمینه احداث خط آهن ارائه کرد و از آمادگی زیرساختهای لازم برای توسعه راه آهن در صورت تامین ریل خبر داد.

در این نشست همچنین راه‌های تامین اعتبارات لازم برای واردات ریل از کشورهای مختلف مورد بررسی قرار گرفت و پیشنهاداتی نیز در این زمینه ارائه شد.

newsQrCode
برچسب ها: خطوط ریلی
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها