سهمیه باشگا‌ه‌های ایران در آسیا کم نمی شود

تاج: درآمد نماینده های آسیایی ایران افزایش پیدا می کند

سرپرست سازمان لیگ معتقد است بهتر بود در گذشته فرصت کمتری به تیم ملی داده می‌شد و لیگ ادامه پیدا می‌کرد تا این فشار مضاعف در پایان لیگ به همه باشگاه‌ها وارد نمی‌شد و در روزها و زمان مناسب‌تری لیگ انجام می‌گرفت.
کد خبر: ۵۴۷۸۶۳
تاج: باید فرصت کمتری به تیم ملی می دادیم


مهدی تاج در مورد مراسم قرعه کشی جهت تعیین میزبان دیدار تیم‌های پرسپولیس و داماش گیلان در مرحله نیمه نهایی رقابتهای فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور، ضمن بیان مطلب فوق گفت: طبق توافق و برنامه‌ریزی صورت گرفته، این مراسم قرعه‌کشی روز دوشنبه و با حضور نمایندگان دو تیم در محل سازمان لیگ برگزار می‌شود تا میزبان این مسابقه برگزار شود.
وی در خصوص اینکه آیا میزبان دیدار فینال رقابتهای فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور ورزشگاه ثامن مشهد است؟ به گفتن این جمله که "هنوز در این خصوص هیچ چیزی معلوم نیست" بسنده کرد و افزود: امیدواریم بتوانیم طبق قانون، مسابقات لیگ و جام حذفی را تا روز 20 اردیبهشت‌ماه به پایان برسانیم.
سرپرست سازمان لیگ صحبت‌هایش را اینگونه ادامه داد: در این شرایط پیداست در این هفته‌ها بیشترین فشار به تیم‌ها به خصوص تیم‌هایی که در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند، وارد می‌شود. البته شاید بهتر بود در گذشته فرصت کمتری به تیم ملی داده می‌شد و لیگ را به ادامه می‌دادند تا این فشار مضاعف در پایان لیگ به همه باشگاه‌ها وارد نمی‌شد و در روزها و زمان مناسب‌تری لیگ را برگزار می‌‎کردیم.
تاج در مورد اینکه باشگاه‌ها درخواست برگزاری همزمان دیدارهای چهار هفته پایانی لیگ را دارند، تاکید کرد: ابدا نمی‌توان دیدارهای 4 هفته پایانی لیگ را همزمان برگزار کرد. در شرایط فعلی تنها دیدارهای دو هفته پایانی لیگ همزمان برگزار می‌شود اما هیات رئیسه سازمان لیگ در تلاش است اگر امکانش فراهم شود، دیدارهای 3 هفته پایانی لیگ بصورت همزمان برگزار شود.
مسئولان باشگاه راه‌آهن که اعلام کرده‌اند تنها 8 هزار بلیت در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار می‌دهد و آیا سازمان لیگ هم با این تصمیم موافق است؟ وی در این خصوص اظهار داشت: هنوز به این بحث ورود نکرده‌ایم.
به گزارش مهر؛سرپرست سازمان لیگ با اشاره به اینکه تا زمانیکه بلیت فروشی توسط باشگاه‌ها صورت نگیرد، ممیزی کردن تماشاگران و طرفداران تیم‌ها سخت خواهد بود، در پایان گفت: تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا هرچه زودتر سیستم بلیت فروشی‌ها مکانیزه شده که در صورت تحقق این مسئله، مشکلات موجود هم برطرف می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها