نایب رییس فدراسیون فوتبال می‌گوید جانشین علی کفاشیان نخواهد شد.
کد خبر: ۵۴۰۵۸۶
تاج: جانشین کفاشیان نخواهم شد


مهدی تاج پس از جلسه هماهنگی نمایندگان ایرانی AFC که در آکادمی فوتبال برگزار شد درباره این جلسه توضیح داد: امروز نمایندگان ایرانی AFC دور هم جمع شده بودند تا کارهایشان را با فدراسیون تنظیم کنند.

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا برای یکی از سمت‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا نامزد خواهد شد یا نه گفت: من فقط در سازمان لیگ هستم.

تاج همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا صحت دارد کفاشیان می‌خواهد استعفا کند و او سرپرستی فدراسیون را بر عهده بگیرد تاکید کرد: این صحبت اصلا درست نیست چون این پازل درستی نخواهد بود.

سرپرست سازمان لیگ برتر همچنین درباره وضعیت داوری در لیگ برتر توضیح داد: چند اتفاق خوب در وضعیت داوری باید بیفتد. ما نمی‌توانیم بگوییم که هیچ اعتراضی به داوران نشود اما داورها اشتباه کنند. ما اعتراض به داوری برای جوسازی را قبول نداریم. نباید چنین فضایی درست شود چون داورها تحت فشارند و می‌بینیم که ترکی نامه زده و گفته که در رقابت‌های داخلی و خارجی دیگر قضاوت نخواهد کرد. قهرمانی و سایر داوران نیز این درخواست را داشته‌اند. عسگری باید در داوری دقت داشته باشد. به هر حال اگر تیم‌ها اعتراض هم نکنند، با وجود اشتباه‌ها ضرر خواهند کرد. بنابراین باید فضا را طوری درست کنیم تا هر کس که بهتر بازی می‌کند پیروز باشد. به اعتقادم داوری‌ها باید حداقل اشتباه‌ها را داشته باشند و اگر این موضوع ادامه پیدا کند هم داوری ضرر می‌بیند و هم باشگاه‌ها.

وی همچنین با اشاره به دستمزد پایین داوران در لیگ برتر عنوان کرد: دستمزد داوران با هیچ دستمزدی در فوتبال قابل مقایسه نیست. در فوتبال ما پرداخت خوبی به داوران صورت نمی‌گیرد و سازمان لیگ باید روی این موضوع فکر کند. همچنین در هیات رییسه سازمان لیگ افزایش دستمزد و منابع آن را بررسی می‌کنیم. به هر حال همه افزایش حقوق‌ها در زمان من بوده و من یک بار حقوق داوران را 140 هزار تومان به 240 هزار تومان و یک بار هم به 500 هزار تومان رساندم. در جلسه دیروز می‌گفتند که اوج شکوفایی در دوران من بوده الان هم پیشنهاد افزایش حقوق را به کمیته داوران داده‌ایم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها