نجاریان مصاحبه خلاف واقع انجام داده است؛

خوراکچی: ثابت می‌کنم گلمان را در 0/6 ثانیه زدیم!

وحید شمسایی که همیشه بیرون ماندنش از تیم ملی فوتسال با حاشیه‌هایی همراه بوده، یک بار دیگر با رد پیشنهاد دستیاری «خسوس» اسپانیایی، خبرساز شد.
کد خبر: ۵۳۸۲۲۸

کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال درباره اظهارنظر افتخاری، رئیس کمیته فوتسال مبنی بر این‌که قرار است شمسایی به عنوان دستیار در کنار خسوس کار کند، گفت: وحید شمسایی جایگاهش را براحتی به دست نیاورده که بخواهد مشاور یا دستیار این آدم‌ها باشد. اگر بخواهم مربیگری کنم، فقط سرمربی تیم ملی خواهم بود.

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا احتمال می‌دهد خسوس او را به تیم ملی دعوت کند، گفت: آقایانی که مرا می‌شناختند و سال‌ها کنارشان افتخارآفرینی کرده بودم، گفتند شمسایی تیم ندارد و او را دعوت نمی‌کنیم. حال خسوس که فقط اسم مرا شنیده، حق دارد دعوتم نکند. من هم آدمی نیستم که زور بگویم. من سال آینده با قدرت به لیگ بازمی‌گردم و برای یکی از تیم‌ها بازی خواهم کرد. البته الان هم می‌توانم بازی کنم، اما هیچ وقت اصولم را زیر پا نمی‌گذارم.

شمسایی با اشاره به جلسه‌اش با افتخاری افزود: افتخاری از من پرسید که آیا می‌توانی در جام جهانی بازی کنی، من به او گفتم هیچ کس از چهار سال بعدش خبر ندارد. الان وضعم خوب است و کار انفرادی و کار با توپ را انجام می‌دهم، اما چهار سال آینده را نمی‌دانم. من به او گفتم قرار است در کلاس مربیگری سطح یک ایران شرکت کنم و با دو، سه مربی برتر دنیا هم ارتباط برقرار کرده‌ام تا مربیگری را از آنها بیاموزم و پس از آن به ایران برگردم و با قدرت کار مربیگری را آغاز کنم. به هر حال هدف همه ما موفقیت فوتسال است و باید دست به دست هم دهیم تا ناکامی‌های یک سال اخیر را به دست فراموشی بسپاریم.دیگر بازیکنی که این روزها بحث حضورش در کادر فنی تیم ملی فوتسال مطرح شده، محمد هاشم‌زاده است که با توجه به مخالفت باشگاه گیتی پسند، هنوز قطعیت پیدا نکرده است. افتخاری، رئیس کمیته فوتسال نیز در این باره گفت: ما طوری برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا بازیکنانی را که در رده ملی خوشنام بوده‌اند در کنار خسوس قرار دهیم تا آموزش ببینند و در آینده از آنها استفاده کنیم. در مورد هاشم‌زاده هم باید بگویم خسوس علاقه زیادی به او دارد، چون او کار با رایانه را بلد است و می‌تواند از طریق آن آنالیز کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها