دفاع از داوران فوتبال؛

مخالفت دپارتمان با خداحافظی ترکی

حاشیه جدید در فوتسال؛

داور فوتسال به تبانی متهم شد

جام جم/ پس از تبانی پر سر و صدای سال گذشته در لیگ برتر فوتسال دوباره اخباری مبنی بر تبانی به گوش می رسد ، البته با این تفاوت که اینبار یک داور متهم به تبانی شده و این اتهام از سوی سرمربی فوتسال راه ساری به داور وارد شده است.
کد خبر: ۵۴۰۵۳۴
داور فوتسال به تبانی متهم شد


سرمربی تیم فوتسال راه ساری گفت: داور را به اتاقی بردند و پس از آن نتیجه بازی را ۴ بر ۳ به سود میثاق اعلام کردند.

جابر کیان‌نژاد در خصوص شرایط تیم فوتسال راه ساری عنوان کرد: خوشبختانه ما بیرون خانه خوب نتیجه می‌گیریم اما متاسفانه در خانه نمی‌توانیم نتایج مطلوبی کسب کنیم. بازیکنان از لحاظ روحی در شرایط خوبی قرار ندارند و تاکنون هیچ پولی دریافت نکرده‌اند.

وی در گفت و گو با فارس  ادامه داد: شرایط مالی خوبی نداریم و بازیکنان هم تمرکز لازم را ندارند. سالن سید رسول حسینی که معروف به قلعه عقاب‌هاست را از ما گرفتند و در سالن دیگری تمرین می‌کنیم. تمامی این مسائل باعث شده تا نتوانیم در خانه نتیجه بگیریم.

سرمربی تیم فوتسال راه ساری خاطر نشان کرد: تیم برای نجاریان است اما مسئولان هم باید به او کمک کنند. راه ساری از نظر مهره بازیکنان خوبی دارد اما مسائل مالی در تیم مشکلاتی را به وجود آورده است.

کیان‌نژاد درباره اتفاقاتی که در دیدار با میثاق رخ داد یادآور شد: تابلو زمان شش دهم ثانیه را نشان می‌داد و در این زمان اگر توپ را هم فوت کنید وقت به پایان می‌رسد، حال آنکه بازیکنان میثاق سه ضربه به توپ زدند. آقای خوراکچی می‌گوید راه ساری از قوانین خبر ندارد اما باید بگویم که ما قوانین را می‌دانیم، قانون می‌گوید زمانی که آخرین ضربه به توپ زده شد باید تکلیف آن مشخص شود نه اینکه زیر یک ثانیه سه ضربه به توپ زده شود.

وی افزود: آقای خوارکچی اجازه نداد ناظر بازی حرفی بزند، نمی‌دانم نتیجه بازی چه شد، آمدند و داور را به اتاقی بردند و پس از سرپرست تیم ما گفت، بازی 4 بر 3 به سود میثاق اعلام شده، متاسفانه آقای سهرابی هنوز خاطره بدی از راه ساری دارد و همین امر باعث می‌شود در تصمیمات او تاثیر بگذارد.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها