هفته بیست‌وسوم لیگ برتر فوتسال؛

صبا- شرکت حفاری ، حساس ترین دیدار هفته

نجاریان مصاحبه خلاف واقع انجام داده است؛

خوراکچی: ثابت می‌کنم گلمان را در 0/6 ثانیه زدیم!

سرمربی تیم فوتسال میثاق تهران معتقد است سعید نجاریان به دلیل اطلاعات کم داوری‌اش مصاحبه "خلاف واقع" انجام داده و گل تیمش مقابل راه ساری به درستی و در شش دهم ثانیه به پایان بازی ثمر رسیده است.
کد خبر: ۵۴۰۵۴۵
خوراکچی: ثابت می‌کنم گلمان را در 0/6 ثانیه زدیم!


محمود خوراکچی درباره مصاحبه دیروز نجاریان با ایسنا و اظهار نظرش مبنی بر این که داور در بازی میثاق و راه ساری با دیدن جنجال آفرینی میثاقی‌ها به نفع آنها قضاوت کرده است،‌ توضیح داد: نجاریان مدیرعامل راه ساری برای همه ما قابل احترام است و معتقدیم او با دست خالی تیم را حمایت می‌کند و زحمت‌های زیادی کشیده است، اما در رابطه با مصاحبه‌ای که درباره بازی روز دوشنبه انجام داده باید واقعیت‌ها را بگوید چون دروغگویی نوعی بی‌احترامی به مخاطب است.
وی درگفت و گو با ایسنا ادامه داد: اخبار را به اشتباه به گوش نجاریان رسانده‌اند. او اصلا در سالن نبوده و طوری درباره آن صحبت می‌کنند که انگار دو روز قبل در ورزشگاه مستقر شده بود! همچنین او اعلام کرده که داور 10 دقیقه پس از اتمام بازی گل را به نفع ما گرفته ، اما به هیچ وجه این طور نبوده و بلافاصله پس از گل آن را اعلام کرد. همچنین به داور حمله‌ور نشدیم، بلکه کادر فنی و بازیکنان حریف این کار را کردند. چه دلیلی دارد ما برای گرفتن گل به نفع‌مان به داور حمله کنیم.

سرمربی میثاق همچنین به ایسنا گفت: ما باید اطلاعات خودمان در مورد داوری را افزایش دهیم. قانون جدید می‌گوید زمانی که توپ به سمت دروازه زده می‌شود،‌ داور باید اجازه دهد تا هدف توپ مشخص شود. پس آقای نجاریان! شما که در تمام مصاحبه‌تان حرفهای خلاف واقع به مردم تحویل می‌دهید، لازم است که در صحبت‌هایتان تجدید نظر کنید. ما وظیفه داریم واقعیت‌ها را بگوییم نه این که یک باخت بیاوریم و آن را توجیه کنیم.

خوراکچی همچنین در پاسخ به این سوال که چطور ممکن است گلی در شش دهم ثانیه زده شود، بیان کرد: من به شما ثابت می‌کنم که نیم ثانیه برای یک ضربه به سمت دروازه‌ زمان لازم است. همچنین ضربه اوت ما در شش متری دروازه‌ بود نه زمین ما. به اعتقادم سهرابی در این بازی شهامت داوری را نشان داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها