شبکه بازار ـ شبکه تخصصی پیام‌های تبلیغاتی ـ روز گذشته در حالی از سوی رییس‌جمهور در جلسه هیات دولت به طور رسمی افتتاح شد که مهندس ضرغامی، رییس رسانه ملی مهم‌ترین هدف از راه‌اندازی این شبکه را لبیک به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در سال جهاد اقتصادی دانست.
کد خبر: ۴۴۱۲۸۰

این شبکه قرار است، طی اقدامی بدیع و تخصصی، صرفا تبلیغ کالاها و خدمات ایرانی را برعهده گیرد که ضمن رعایت معیارهای کیفی، به حقوق مصرف‌کنندگان نیز توجه ویژه‌ای داشته باشد زیرا رعایت استانداردهای لازم، به صرفه بودن اقتصادی و مصرف بهینه انرژی علاوه بر رونق بازار برای تولیدکنندگان، اعتماد و وفاداری مشتریان را نیز به ارمغان می‌آورد.

نکته قابل تأمل دیگر شرایط پذیرش تبلیغات کالاها از سوی مدیران این شبکه است زیرا تمامی اقلام تبلیغ شده‌ای که هموطنان از شبکه بازار شاهد آن خواهند بود، کالاهایی داخلی هستند که پس از طی کردن مراحل اخذ استانداردهای معتبر، در فرآیند تولید، دارای سیستم یکپارچه خدمات پس از فروش مناسب به مشتریان باشند تا شعار معروف« فروش آغاز تعهد است »را محقق سازند.

طولانی بودن زمان پخش تبلیغات طی شبانه روز جهت بهره‌مندی آسان‌تر مخاطبان از آگهی‌ها، توجه جدی به رفع نیاز روزمره و اساسی مردم، تدوین شیوه‌های جدید تبلیغات و ارائه اطلاعات جزئی و کامل‌تر از محصولات با هزینه‌هایی بسیار اندک در قالب برنامه‌های تبلیغاتی به شیوه زنده از دیگر ویژگی‌هایی برجسته شبکه بازار به شمار می رود.

به جرأت می‌توان گفت که شبکه بازار با هدف ایجاد رونق و «رقابت» به میدان اقتصاد کلان و خرد کشور آمده است تا هموطنان ضمن آشنایی با تولیدات کیفی ساخت داخل، نسبت به تهیه اجناس خارجی مشابه که قیمتی بیهوده چند برابر دارند، آگاهی پیدا کنند که این امر نیز می‌تواند عرصه را بر کالاهای خارجی و داخلی بدون کیفیت، تنگ نماید.

یقینا همکاری جدی بخش خصوصی و مسوولان بخش دولتی با این شبکه می‌تواند ضمن معرفی پتانسیل‌های بالقوه و بالفعل در بازار داخلی امکان دریافت مستقیم کالا از تولیدکنندگان را برای مصرف‌کنندگان میسر ساخته و دست واسطه‌های غیر ضروری که همواره سودهای کلانی می‌برند را کوتاه سازد تا عبارت برنده، برنده در اقتصاد ما نیز معنا پیدا کند.

امیدواریم راه‌اندازی «بازار با حمایت» ، همکاری و همدلی بخش خصوصی و دولتی موجب هم افزایی و رونق بنگاه ‌های اقتصادی کوچک در جهت شکوفایی اقتصاد ملی و کلان کشور در سال جهاد اقتصادی گردد.

مرتضی فغانی - معاون سازمان آگهی​های روزنامه جام​جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها