پوریا پورسرخ، متولد تیر ۱۳۵۹ است. او دانش‌آموخته فیزیولوژی گیاهی است و قبل از شروع فعالیت هنری در سینما به عنوان خبرنگار در نشریات هنری و اجتماعی از جمله دنیای جوانان مشغول به‌ کار بوده و همزمان در یک شرکت تبلیغاتی در دبی نیز فعالیت می‌کرد.
کد خبر: ۴۱۷۲۲۷

او پس از آشنایی اتفاقی با آقای لطیفی، برای بازی در مجموعه‌ تلویزیونی «وفا» دعوت شد و پس از آن در سال ۱۳۸0 با بازی در سریال‌ «صاحبدلان» به عنوان چهره‌ جدید تلویزیونی به بینندگان معرفی شد و به دنبال آن در فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی حضوری جدی داشته است.

پورسرخ می‌گوید: سال گذشته فیلم سینمایی «هرچه خدا بخواهد» به کارگردانی نوید میهن‌دوست کلید خورد.

موضوع این فیلم سینمایی روایت گم شدن مرموز مردی در جزیره کیش است. من، دست‌اندرکاران این فیلم و تعدادی از بازیگران برای فیلمبرداری بخش‌هایی از فیلم روی دریا و سوار یک شناور مسافربری بودیم و قصد داشتیم خودمان را به جزیره برسانیم.

پورسرخ ادامه می‌دهد: من سفرهای دریایی را دوست دارم و در حال صحبت درباره فیلم و سناریو و تمرین بخش‌هایی از فیلمنامه با بقیه بودم که ناگهان موتور شناور خاموش شد تا به خودمان آمدیم که چه اتفاقی افتاده است، یک موج سنگین به سمت شناور آمد و آن را واژگون کرد و در نتیجه من، ترانه علیدوستی، سعید آقاخانی، مهدی صالحی، مهدی جعفری، نوید میهن‌دوست و حسن عبدالعلی‌زاده به دریا افتادیم، اما خوشبختانه با حضور بموقع یک شناور تجسسی به طور معجزه‌آسایی نجات یافتیم. عمق آب در آن نقطه 30 متر بود و در 3 مایلی جزیره کیش قرار داشت.

در این حادثه تمام تجهیزات فیلمبرداری زیر آب رفت و تلاش غواصان نیز برای یافتن آن بی‌نتیجه ماند. خلاصه هر چه بود بخیرگذشت و زنده ماندیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها