قرار است امروز و فردا فیلم‌های آخرین مهلت، خبر چین، خروس‌جنگی، ‌اورژانسی، الماس13 و پیمان از شبکه های مختلف پخش شوند

آخر هفته‌ای سینمایی در تلویزیون

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «بی‌سلاح»، «موج گرما»، «گنج‌های سیرا مادره»، «آخرین مهلت»، «دایی هانس»، «رامونا و بیزوس»، «پس از پایان»، «سلطان شبکه»، «بازرس مورس»، «کلید ازدواج»، «فرار بزرگ»، «خبرچین»، «پادشاه دیوانه 1»، «خروس جنگی»، «اورژانسی»، «الماس 13»، «ما از آینده‌ایم»، «پیمان» و «یک تیر و دو نشان» امروز و فردا از شبکه‌های یک، دو، سه، چهار، تهران و سیمای استان‌ها پخش می‌شود.
کد خبر: ۴۱۵۹۸۶

شبکه یک

بی‌سلاح ـ امروز ساعت 16

موج گرما ـ امشب ساعت 22

گنج‌های سیرا مادره ـ امشب ساعت 24

آخرین مهلت ـ فردا ساعت 16

به گزارش روابط عمومی سیما، فیلم سینمایی «بی‌سلاح» به کارگردانی ویلیام فیلیپس امروز ساعت 16 از شبکه یک سیما پخش می‌شود.مونتانا کید، خلافکاری است که توسط گروهی از تبهکاران تحت تعقیب قرار دارد. او که از سوی دولت آمریکا محکوم به اعدام شده است، در آخرین لحظات از مرگ نجات می‌یابد، اما به دلیل خطای ردیابی اسبش به جای غرب از شمال (کانادا) سر‌در‌می‌آورد.

فیلم سینمایی «موج گرما» هم امشب ساعت‌22 از شبکه یک سیما پخش می‌شود.دکتر مارتینا فشنر، متخصص آب‌شناسی است. تحقیقات گسترده او نشان می‌دهد که در صورت تغییرات جوی، آلمان با تهدید کم آبی روبه‌روست.

فیلم کلاسیک و مطرح «گنج‌های سیرا مادره» هم امشب ساعت 24 از شبکه یک روی آنتن می‌رود.فیلم سینمایی «گنج‌های سیرا مادره» داستان چند جوینده طلا است که در مکزیک به جستجوی طلا می‌روند. گرچه به طلا دست می‌یابند، ولی به خاطر حرص و طمع، زندگیشان به فاجعه تبدیل می‌شود.همفری بوگارت هنرپیشه قدیمی فیلم‌های هالیوود در این فیلم در نقش یکی از جویندگان طلا ظاهر شده است. این فیلم را جان هیوستن کارگردان آثاری چون شاهین مالت و شب ایگوانا ساخته است.

پدر هیوستن یعنی والتر هیوستن نیز در گنج‌های سیرا مادره نقش‌آفرینی کرده است.

فیلم تلویزیونی «آخرین مهلت» هم فردا ساعت 16 از شبکه یک سیما پخش می‌شود.دکتر صالح معتمدی از جوانان نخبه دانشگاهی همراه تیم تحقیقاتی خود پس از دو سال تلاش شبانه‌روزی موفق شده است، دستگاه تصفیه آب به وسیله فناوری نانو را طراحی و آماده ساخت کند.

شبکه 2

دایی هانس ـ امروز ساعت 30/14

رامونا و بیزوس ـ فردا ساعت 30/17

پس از پایان ـ جمعه ساعت 23

فیلم سینمایی «دایی هانس» هم امروز ساعت 30/14 در قالب برنامه «سینما آفتاب» از شبکه 2 سیما پخش می‌شود. این فیلم داستان«هانس هربست» متخصص تعمیرات و مکانیک خودروهای قدیمی در کارش از شهرت و اعتبار بالایی برخوردار است.

فیلم سینمایی «رامونا و بیزوس» هم فردا ساعت 30/17 از شبکه 2 سیما پخش می‌شود.داستان فیلم درباره رامونا دختر کوچک و دوست داشتنی است که خیال‌پردازی‌های او زبانزد همه است.

فیلم تلویزیونی «پس از پایان» به کارگردانی حجت قاسم‌زاده اصل هم فردا ساعت 23 از شبکه 2 سیما روی آنتن می‌رود.مریم صدر که مبتلا به بیماری دیابت است، به همراه دوستش رویا در حال اسباب‌کشی و نقل مکان به آپارتمان جدیدی است. مریم به خاطر مقصر دانستن همسر خود بهنام در تصادفی که بهنام راننده بوده و منجر به مرگ پدرش و آسیب‌دیدگی خودش شده، از او طلاق می‌گیرد.

شبکه 3

سلطان شبکه ـ امروز ساعت 30/11

کلید ازدواج ـ امروز ساعت 19

فرار بزرگ ـ امشب ساعت 24

خبرچین ـ جمعه ساعت 30/11

پادشاه دیوانه 1 ـ جمعه ساعت 15

خروس جنگی ـ جمعه ساعت 19

فیلم سینمایی «سلطان شبکه» به کارگردانی رام کوپال وارما و بازی آمیتا باچان، امروز ساعت 30/11 از شبکه 3 سیما بازپخش می‌شود.

فیلم «بازرس مورس» پنجشنبه 23 تیرماه ساعت 15/16 از شبکه 3 سیما پخش می‌شود.

با پیدا شدن یک جسد در رودخانه، بازرس مورس با دستیارش برای تحقیقات به دانشگاه رفته تا از استادان و رئیس دانشگاه پرس‌وجو کند.

فیلم سینمایی «کلید ازدواج» به کارگردانی داوود موثقی نیز امروز ساعت 19 از شبکه 3 سیما پخش می‌شود.جوانی برای سیزدهمین بار به خواستگاری می‌رود. او که از تعداد دفعات مراجعه برای خواستگاری تجربیاتی اندوخته است، سعی می‌کند با رفع همه اشتباهات گذشته و فراهم کردن امکانات لازم، این بار موفق شود.

فیلم سینمایی «فرار بزرگ» به کارگردانی جان استرجس امشب ساعت 24 از شبکه 3 سیما روی آنتن می‌رود.76 زندانی انگلیسی در کشور آلمان، نقشه‌ای برای فرار می‌کشند و تونل زیرزمینی می‌کنند، اکثر آنها دستگیر می‌شوند و عده کمی هم فرار می‌کنند. استیو مک‌کوئین، چارلز برانسون و ریچارد آتن برو در این فیلم خاطره‌انگیز قدیمی نقش‌آفرینی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «خبرچین» هم روز جمعه ساعت 30/11 از شبکه 3 سیما بازپخش می‌شود.

فیلم سینمایی «پادشاه دیوانه 1» به کارگردانی دیوید کارسون فردا ساعت 15 از شبکه 3 سیما پخش می‌شود.داستان فیلم درباره ورجینیا، دختر جوانی است که با پدرش در کنار پارکی سرسبز زندگی می‌کند.

فیلم سینمایی «خروس جنگی» هم فردا ساعت 19 از شبکه 3 سیما پخش می‌شود.داستان فیلم سینمایی «خروس جنگی» در مورد زن و شوهری است که تصمیم می‌گیرند مدتی جایشان را با هم عوض کنند. قرار گرفتن در جایگاه یکدیگر برای هر کدام ماجرایی را به وجود می‌آورد.

شبکه 4

اورژانسی ـ امروز ساعت 30/15

الماس 13 ـ فردا ساعت 30/20

همچنین فیلم سینمایی «اورژانسی» امروز ساعت 30/15 از شبکه 4 سیما بازپخش می‌شود.

جمعه 24 تیرماه ساعت 30/20 هم فیلم سینمایی «الماس 13» از شبکه 4 سیما پخش می‌شود.مت، مامور پلیسی است که درمی‌یابد بهترین دوستش، فرانک که رابطه دوستیش با او به سال‌ها پیش بازمی‌گردد، با سوءاستفاده از موقعیتش در نیروهای پلیس، تبدیل به یکی از بزرگ‌ترین عوامل توزیع و فروش و همچنین حمل‌ونقل موادمخدر در شهر شده است.

شبکه تهران

ما از آینده‌ایم ـ 40 دقیقه بامداد فردا

پیمان ـ فردا ساعت 30/13

فیلم سینمایی «ما از آینده‌ایم» 40 دقیقه بامداد فردا از شبکه تهران پخش خواهد شد.4 پسر جوان به طور اتفاقی به زمان جنگ جهانی دوم بازگشته و خود را درگیر حوادث آن می‌بینند.

فیلم سینمایی «پیمان» هم فردا ساعت 30/13 از شبکه تهران پخش می‌شود.تیت یک محکوم به حبس ابد در حین انتقال به زندان با کمک دوستش، مارشال را می‌کشد و می‌گریزد. مت و کلانتر به دنبال یافتن تیت رهسپار می‌شوند.

سیمای استان‌ها

یک تیر و دو نشان ـ فردا ساعت 30/13

فیلم تلویزیونی «یک تیر و دو نشان» به کارگردانی اسماعیل میهن‌دوست هم فردا ساعت 30/13 از سیمای استان‌ها پخش می‌شود.محمود، مهندس نفت و اهل آبادان است. او به خاطر کارش مدام بین آبادان و تهران در سفر است. محمود مرادی خانواده‌دوست است و به همین دلیل تصمیم می‌گیرد در تعطیلات پیش‌رو مرخصی بگیرد تا خانوادگی به مسافرت بروند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها