جوان سارق:

دزدی کردم تا آبروی پدرم را ببرم

پسری که به قصد گرفتن انتقام از پدر پولدارش اقدام به شرارت، سرقت و زورگیری در کرج می‌کرد، در جریان آخرین سرقت از سوی ماموران پایگاه چهارم آگاهی تهران دستگیر شد.
کد خبر: ۴۰۹۹۲۸

به گزارش «جام‌جم»، چندی پیش ماموران کلانتری مهرویلای کرج پسر 18 ساله‌ای به نام محمد را به اتهام سرقت و فروش یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه دستگیر کردند. با توجه به این‌که سرقت در تهران رخ داده بود، پرونده با عدم صلاحیت رسیدگی به دادسرای ناحیه 4 تهران ارسال شد و هفته گذشته در اختیار ماموران پایگاه چهارم پلیس آگاهی قرار گرفت.

متهم به سرقت در تحقیقات به پلیس گفت: از چندی پیش در شرق تهران موتورسیکلت‌ها را می‌دزدیدم و با انتقال به شهرستان کرج، آنها را در اختیار دوستم پیام قرار می‌دادم. او نیز این موتورسیکلت‌ها را اوراق می‌کرد و قطعات آنها را می‌فروخت.متهم با اعتراف به ده‌ها سرقت مشابه گفت: تاکنون 10 دستگاه موتورسیکلت را فروخته و با پول به دست آمده از سرقت‌ها کراک خریداری کرده‌ام.با اعتراف متهم، جستجو برای دستگیری پیام ـ دیگر متهم فراری ـ آغاز شد تا این‌که چند روز پیش، پاتوق او در جنوب شهر کرج شناسایی و ماموران او را درون یک خانه اجاره‌ای دستگیر کردند.

متهم سابقه‌دار بود

در بررسی از سوابق کیفری متهم ـ پیام ـ معلوم شد او چند بار به اتهام شرارت، سرقت و زورگیری دستگیر و روانه زندان شده و از چندی پیش نیز در پی شرارت و زورگیری‌های جدید تحت تعقیب پلیس شهرستان کرج بوده است.به این ترتیب، متهم مورد بازجویی‌های دوباره قرار گرفت و به همدستی با محمد ـ دیگر متهم پرونده ـ درباره فروش موتورسیکلت‌های دزدی اعتراف کرد.

پیام ـ متهم ـ در اظهاراتش به پلیس گفت: پدرم یکی از میلیاردرهای بزرگ است و پس از جدایی از مادرم، دوباره ازدواج کرد. مادرم به سختی هزینه زندگی‌مان را تامین می‌کرد و پدرم توجهی به وضعیت زندگی من نداشت. برای این‌که آبروی پدر پولدارم را ببرم، سرقت، زورگیری و شرارت را شروع کردم تا از او انتقام بگیرم.متهم اضافه کرد:‌ در پی آشنایی با محمد ـ همدستم ـ موتورسیکلت‌های دزدی را از او می‌خریدم و پس از اوراق کردن، قطعات آنها را می‌فروختم. بنا بر این گزارش، محمد ـ نخستین متهم ـ با قرار قانونی روانه زندان شد و پیام ـ متهم دیگر ـ برای ادامه رسیدگی به دیگر پرونده‌هایش در دادسرای کرج در اختیار ماموران آگاهی استان تهران و البرز قرار گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها