آخـر هفـتـه از تلویزیون ببینید

ایل وگ، زبانه‌های خشم، قتل ژنرال...

فیلمهای سینمایی و تلویزیونی « یکی هم کم نباشد »، « بیم موج» ، « قتل ژنرال(قسمت اول)» ، « قتل ژنرال (قسمت دوم) » ،« گرگ دریا (قسمت اول)» ، « وقایع شانگهـای » ، « گرگ دریا (قسمت دوم) » ، « ضیافت بابت» ، « زندگی کولی وار»، « روزی که زمین باز ماند » ، « زبانه های خشم» و « ایل وگ » پنجشنبه و جمعـه 16 و 17 اردیبهشت از شبکه های یک ، دو، سـه ، چهار، تهــران و سیمای استانها پـخش می شـود.
کد خبر: ۳۲۵۹۸۹

شـبـکـه یــک

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل روابط عمومی سیما، فیلم سینمایی « یکی هم کم نباشد » به کارگردانی یی مو ژانگ پنجشنبه  16  اردیبهشت ماه ساعت 22 ازشبکـه یک سیما پخش میشــود .

دریک روستای دور دست در دل کوهها، یکی ازمعلمهای مدرسه می خواهد برای مدت یک ماه به مرخصی برود و کدخدا می تواند فقط یک دختر 13 ساله به نام « وی مینژی » را که تحصیلات متوسطه دارد به عنوان جانشین پیدا کند. معلم روستا در حال ترک کردن آنجاست و همه سفارشهای لازم را به " وی " می کند و به ازای هر روز یک عدد گچ به او می دهد و از او قول می گیرد به ازای هر روز 10 یوآن به او بدهد ، به شرط آنکه حتی یک نفر از دانش آموزان کلاس تا زمان برگشت او کم نشوند.
فیلم سینمایی « یکی هم کم نباشد » محصول سال 1999 کشورچیــن می بـاشـد .

فیلم تلویزیونی « بیم موج » جمعه 17 اردیبهشت ماه ساعت 16ازشبکـه یک سیما روی آنتن می‌رود .

داستان فیلم درمورد دختری به نام محدثه است که به اتفاق مادر و تنها برادرش درخانواده مذهبی زندگی می کند. او که به ظاهر دخترمومنه و معتقدی است پس از مدتی ادعا می کند که با عوالم بالا در ارتباط است و به او الهاماتی میشود و خود را دارای کرامات معرفی میکند. برادرش مهدی که به اوعلاقمند است نگرانیش را درمورد خواهر با معلم و پیشنماز مسجد که مرد فرهیخته ای است مطرح می کند.
امیرآقایی،شقایق دهقان، پویا امینی، مژگان ربّانی، فرید قبادی، شمسی صادقی، محمد عمرانی، منظر لشکری و مریم خدا رحمی درفیلم تلویزیونی « بیم موج » به کارگردانی راما قویدل و تهیه کنندگی اکبر تحویلیان بازی کرده اند .

شـبـکـه دو

فیلم سینمایی « قتل ژنرال » به کارگردانی جیورجیو کاپیتانی پنجشنبه 16 اردیبهشت ماه ساعت 45/23 ازشبکـه دو سیما پخش میشـود.

ژنرال « دالا کـیــزا» یکی از فرماندهان پلیس ایتالیا است. او در دورانی زندگی می‏کند که گروه کمونیست بریگادهای سرخ سر به شورش برداشته‏اند و برای برهم ‏زدن امنیت عمومی به انفجار بمب، ترورشخصیت‏ها و... می‏پردازند و سعی دارند مقامات دولتی را زیر فشار بگذارند تا به خواسته‏های خود برسند. یکی از این خواسته‏ها آزادی رهبردربندشان است.
پائولو کاسیراجی ، فرانسیسکا کاوالین و جیان کارلو جیانینی درفیلم سینمایی « قتل ژنرال » محصول سال 2007 ایتـالـیا ایفای نقش کردهاند.

عصر روز جمعه ساعت 30/17 قسمت دوم فیلم سینمایی « قتل ژنرال » به کارگردانی جیورجیو کاپیتانی از شبکـه دو سیما پخش خواهد شد .

پس ازموفقیت ژنرال دربرخورد با بریگادهای سرخ، از او دعوت می‏شود تا برای مبارزه با مافیا به پالرمو برود. او ازخانواده خود جدا می‏شود و به پالرمو می‏رود، اما به خاطر خطرات زیادی که رفتن به پالرمو و آغاز مبارزه با مافیا در پی دارد، تصمیم میگیرد همسرش را با خود نبرد. اما امانوئلا از شنیدن این تصمیم بسیار برآشفته می‌شود و با اصرار از ژنرال میخواهد او را نیز همراه خود ببرد. 

شـبـکـه ســه

قسمت اول فیلم سینمایی « گرگ دریا» به کارگردانی کریستف شرو پنجشنبه شب ساعت 20 ازشبکـه سه سیما پخش میشـود .

درخلاصه داستان فیلم آمده : نویسنده ای به نام همفری ویدن به همراه چند تن دیگر برای مهاجرت سوار کشتی صید نهنگی به نام «روح» می شوند. کاپیتان کشتی به نام ولف لارنس، مردی است خشن و جنایتکار که به شدیدترین وضع در رقابت با برادرخود درزمینه صید است. گروه مهاجرین سعی در فرار ازکشتی دارند، چون کاپیتان که آنها را از دریا گرفته است قصد پیاده کردن آنها در هیچ ساحلی را ندارد. در نهایت در درگیریهای فراوان و به کمک چند ملوان، کاپیتان کشته و همسر نجات می یابند.
توماس کچ من، فلورین استتر و هنینگ بادوم درفیلم سینمایی « گرگ دریا » محصول سال 2008 آلمان بازی کرده اند .

صبح جمعه 17 اردیبهشت ماه ساعت 10/11 فیلم سینمایی « وقایع شانگهای » به کارگردانی دانی ین ازشبکه سه سیما پخش خواهـد شد.

دکتر تانگ سان دریکی از محلات فقیر نشین شانگهای به طبابت مشغول است که مورد علاقه مردم می باشد. روزی گروهی گنگستر به شهر وارد می شوند تا با ارعاب منازل را تخریب به جای آن کازینو بسازند . دکترعلی رغم علاقهای که به خواهر رئیس  گروه گنگسترها دارد با آنها وارد مبارزه می شود و در نهایت از تخریب منازل جلوگیری می کند.
دانی ین ، آتنا چو و چان حین پانگ درفیلم سینمایی « وقایع شانگهای » محصول سال 1998 کشور چین بازی کرده اند .

قسمت دوم فیلم سینمایی « گرگ دریا » به کارگردانی کریستف شرو جمعه 17 اردیبهشت ماه ساعت 30/22 از شبکـه سه سیما پخش میشـود .

شـبـکـه چـهــار

فیلم سینمایی « ضیافت بابت » به کارگردانی گابریل اکسل پنجشنبه 16 اردیبهشت ساعت 30/15 از شبکه چهار سیما روی آنتن می رود .

دراین فیلم با بازی استفان آئورن و بادیل کیزرمی بینیم : در دانمارک قرن 19 دو خواهرمسن و مجرد با پدر پیرخود دردهکده ای زندگی می کنند. پدرآنها معلم و بزرگ اهالی روستا است و دارای احترام زیادی بین اهالی روستا است.درحالیکه هر دو خواهر موقعیت این را دارند که به خواستگاران خود جواب مثبت بدهند و روستا را ترک کرده و زندگی بهتری داشته باشند ولی تصمیم گرفته اند که کنار پدر پیر خود باشند و به او و اهالی روستا خدمت کنند.
فیلم سینمایی « ضیافت بابت» محصول سال 1987دانمارک در ژانر درام ساخته شده است .

فیلم سینمایی « زندگی کولی وار » به کارگردانی اکی کاریز ماک جمعه 17 اردیبهشت مــاه ساعت 30/20 در قالب " برنامه سینما 4 " ازشبکه چهـارسیما پخش می شود.

داستان فیلم با بازی ماتیو پلون واولین دی دی ، درباره یک نویسنده است که به دلیل فقر و بی پولی خانه اش را از دست می دهد و یک فرد دیگر خانه اش را اجاره می کند. او بازمی گردد و ادعا می کند وسایل خانه مال اوست پس اجازه دارد دراین خانه زندگی کند. دوست نویسنده که خود نقاش است از راه میرسد و سعی می کند بین مرد تازه وارد و دوست نویسندهاش آشتی برقرار کند. درنهایت آنها تصمیم می گیرند سه نفری در خانه زندگی کنند. زندگی آنها در همین خانه کوچک و فقیرانه به دوستی تبدیل می شود.
فیلم سینمایی « زندگی کولی وار» محصول سال 1992کشورهای فنلاند ، فرانسه و ایتالیا در ژانر کمدی و درام ساخته شده است .

شـبـکـه تـهـــران

فیلم سینمایی « روزی که زمین باز ماند » به کارگردانی اسکات دریکسون 40 دقیقه بامداد روز جمعه 17 اردیبهشت  ازشبکـه تهران سیما پخش میشـود .

هلن بنسون که با پسرش به نام جیکوب زندگی می کند، دانشمند برجسته ای است که یک روز افرادی ناشناس زنگ خانه وی را به صدا در می آورند و از او می خواهند که با این افراد ناشناس برود و درطی راه تنها می گویندکه مسئله امنیتی مطرح است. سپس هلن با دانشمندان دیگری همراه می شود و در نهایت همه به جایی می رسند که در یک سالن همایش زنی به نام رجینا جکسون که رئیس یک ستاد مبارزه با بحران است، این گروه دانشمندان را به یاری می طلبد. فردی ناشناس که به نظر موجودی فضایی می آید بر روی زمین فرود آمده و همزمان کراتی نورانی در نقاط مختلف جهان فعال شده اند.
کیانو ریوز،جنیفرکانلی،کتی بیتس وجیدن اسمیت درفیلم سینمایی « روزی که زمین بازماند »  محصول سال 2008 کشورهای آمریکا و کانادا در ژانردرام،علمی ، تخیلی و هیجانی بازی کـردهانـد .

فیلم سینمایی « زبانه های خشم » جمعه 17 اردیبهشت ساعت 30/13 ازشبکـه تهران سیما پخش میشـود .

دو پلیس با یکدیگر برای به دام انداختن گروه مافیایی مواد مخدرکه در شرق آسیا فعالیت دارند، همکاری دارند. یکی از آنها پلیس خشنی بوده و دیگری نیز خود را برای به دام انداختن تبهکاران به شکل آنها درآورده و وارد گروه آنها شده است. پلیس موفق می شود سرکرده آنها را به دام بیندازد، اما گروه برای جلوگیری از شهادت شاهدان یکی یکی آنها را می کشند و پلیس را تحت فشار قرار می دهند.
دانی ین، لوئیس کوو، کالین چو و ری لوئی درفیلم سینمایی « زبانه های خشم » به کارگردانی ویلسون یپ محصول سال 2007کشورهنگ کنگ در ژانر پلیسی، حادثه ای وهیجانی به ایفای نقش پرداختند .

فیلم تلویزیونی « ایل وگ» به کارگردانی فریدون نجفی و تهیه کنندگی سید امین رضوی از تولیدات صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری ، جمعه 17 اردیبهشت ساعت 14 از سیمای استانها پخش می شود.

در مراسم عروسی دو جوان از دو ایل متفاوت ، جسد برادر داماد که به ضرب گلوله کشته شده است بر روی اسب به محل عروسی می رسد و این امر موجب بر هم خوردن عروسی و ایجاد تفرقه و دشمنی میان دو ایل می گردد. بعد از گذشت یک سال بزرگان دو ایل برای برطرف کردن این کدورت ها تلاش می کنند. در این میان گذرگاه ایل وگ که توسط خانواده داماد و ایل او بسته شده است و این امر مانعی برای کوچ ایل دختر شده است به مسئله بغرنجی برای دو ایل مطرح میشود . رئیس ایل داماد با به جا آوردن سنت قسم دادن قاتل برادر داماد را پیدا می کنند و از ایل دختر نیز خواهان به جا آوردن این رسم می شوند .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها