مراسم افتتاحیه فیلم سینمایی پنالتی ساخته انسیه شاه حسینی شامگاه روز جمعه در سینما هلال خرمشهر برگزار شد.
کد خبر: ۲۹۶۹۵۴

این فیلم با موضوع دفاع مقدس روایتگر رنجهای مردم جنگ زده جنوب خوزستان است که با دستمایه هایی از طنز وضعیت کنونی مردم آبادان را نیز به تصویر کشیده است.

این مراسم با اجرای مجدد یکی از سکانسهای فیلم که متعلق به عروسی بود آغاز شد.

تهیه کننده این فیلم در این مراسم گفت: البته در این مراسم قرار بود کلیه بازیگران حضور داشتند باشند ولی برخی از آنها به خدمت سربازی اعزام شده اند و برخی دیگر به مسافرات رفته اند.

سید سعید سیدی زاده افزود: فیلم را با حضور و در بین مردم آبادان و خرمشهر ساختیم و برخلاف معمول که مراسم افتتاحیه اکران فیلمهای سینمایی در تهران برگزار می شود تصمیم گرفتیم در همین شهرها این مراسم برگزار کنیم.

وی تصریح کرد: ترانه ابتدایی فیلم از کاظم سواری از ترانه سراها و خواننده های خوب عرب خوزستان است که به خوبی هر آنچه را که ما خواستیم در این فیلم اجرا کرد و جا دارد از وی تشکر کنم.

سیدی زاده عنوان کرد: خوشحالم که تاکنون دو فیلم به نام های «پنالتی» و «شب بخیر فرمانده» را در استان خوزستان ساخته ایم.

کارگردان این فیلم در ابتدای سخنرانی خود که با به تن کردن یک گرمکن از تیم صنعت نفت آبادان حضور یافته بود، اظهار داشت: ابتدا از همه عذرخواهی می کنم که با لباس غیر رسمی در این مراسم حضور یافته ام چرا که مشغول تحقیق برای فیلم بعدی خود هستم.

انسیه شاه حسینی افزود: بزرگترین افتخار زندگی من این است که مراسم افتتاحیه فیلم سینمایی «پنالتی» در شهر پرافتخار خرمشهر برگزار می شود و خوشحالم که چنین آرزویی در چنین شب باشکوهی( عید قربان) محقق شد.

وی خطاب به شرکت کنندگان در این مراسم گفت: به خودتان ببالید که در چنین شهر با عظمتی زندگی می کنید که در جای جای آن بوی شهادت می آید.

فیلم پنالتی با بازی قاسم زارع، رضا نوری، صادق هاتفی، محمد جمالپو، محمد عفراوی ، رسول بهارانگیز و جمعی از بازیگران بومی جلیو دوربین رفته است.

نویسنده و کارگردان و تدوینگر این فیلم انسیه شاه حسینی است و مشاور ورزشی آن عبدالواحد بزمه، تهیه‌کننده سید سعید سیدزاده، مدیر فیلمبرداری ساعد نیک ذات و طراح صحنه و لباس اصغر نژادایمانی هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها