کی چی گفت

عبدالله جاسبی که معرف حضور همه هست. او بعد از بیش از 20 سال ریاست دانشگاه آزاد اسلامی گفته است: «دیگر اصراری بر ماندن ندارم.» جاسبی به مهر گفته است: «در طول دهه اول تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی بر حفظ ثبات ریاست این دانشگاه اصرار داشتم چون در آن زمان دانشگاه تازه تأسیس شده بود و به ثبات نیاز داشت، اما در طول 2 دهه گذشته، به هیچ عنوان اصراری برای ماندن در سمت ریاست دانشگاه آزاد ندارم و کاملا تابع تصمیمات مراجع قانونی و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی هستم.»
کد خبر: ۲۸۷۱۶۲

 این روزها بازار مدارک تقلبی سیاستمداران حسابی داغ است، اما این بار علی عباسپور، رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی، در گفتگویش با ایسنا آب پاکی را روی دست همه ریخته است. او گفته: «ما اگر بخواهیم وارد بررسی مدرک شویم، مدارک خیلی از مسوولان زیر سؤال است.»

 ایلنا: «پرویز مشرف» رئیس‌جمهور سابق پاکستان که در دانشگاه آگوستانا سخنرانی می‌کرد، هنوز در زنده یا مرده بودن اسامه بن‌لادن شک دارد. او گفته است: «آمریکا و پاکستان 5 سال پیش در حال نزدیک شدن به «اسامه بن‌لادن» بودند، اما ناگهان طراح اصلی حملات تروریستی 11 سپتامبر را گم کردند.»

 ایسنا: «من یک ایرانی و عاشق مردم ویژه جوانان پرشور و خونگرم ایرانی هستم.» گوینده این حرف‌ها در حقیقت ایرانی نیست. برانکو ایوانکویچ مربی سابق تیم ملی ایران از علاقه‌اش به ایران گفته است.

 «او درباره این ‌که آبگوشت را بیشتر دوست دارد یا پیتزا می‌گوید: فکر می‌کنم آبگوشت غذایی است که آدم دوست دارد ظهرها بخورد و پیتزا شاید برای شب بهتر باشد هرچند که پیتزا هم خودش به خاطر پنیری که دارد غذای سنگینی است. در نهایت اگر خیلی گرسنه‌ باشم و شب و دیر وقت هم نباشد آبگوشت را به پیتزا ترجیح می‌دهم.» اینها حرف‌های شبنم قلی‌خانی بازیگر سینما و تلویزیون است. او به خبرنگار فردا از هنرنمایی‌هایش هم گفته است: «من تنها غذاهای سنتی خودمان را بلدم درست کنم. شاید چون از بچگی می‌دیدم مادرم چطور آنها را درست می‌کند. مثلا من تا حالا پیتزا درست نکرده‌ام، اما خورش قیمه درست کرده‌ام. عدس پلو، لوبیا پلو، زرشک پلو و... را هم درست کرده‌ام.»

 کارگردانی تئاتر برای کارگردانان به‌نام سینما موضوع تازه‌ای نیست، اما این بار قضیه کمی فرق می‌کند چون اصغر فرهادی که می‌خواهد تئاتری را روی صحنه ببرد، خودش یک تئاتری قدیمی است. او به خبرنگار ایسنا گفته است: «در حال حاضر بیشترین وقتم صرف نوشتن نمایشنامه‌ای است که امید دارم بتوانم آن را به صحنه ببرم و بعد از سال‌ها، دوباره به تئاتر برگردم.»

 امیر قلعه‌نویی، سرمربی سپاهان که هفته گذشته با وجود بازی در برابر سایپا حاضر به آشتی با محمد مایلی‌کهن نشده بود، این بار انتقاداتش را به سمت افراد غیرورزشی در فوتبال ایران برگردانده و به فارس گفته است: «متاسفانه با ورود افراد غیرورزشی، آلودگی در فوتبال زیاد شده است.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها