مراقب مدال‌فروشان باشیم

یزدانی‌خرم: با علی‌آبادی مناظره می‌کنم

گروه ورزش: رئیس فدراسیون کشتی با اظهار رضایت از نتایج کشتی ایران در مسابقات جهانی دانمارک، گفت: ما با یک کادر فنی جوان و با انگیزه در تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی نتایج خوبی گرفتیم بنابراین حداقل تا المپیک لندن از آن حمایت می‌کنیم، زیرا مربی باید حاشیه امنیت داشته باشد.
کد خبر: ۲۸۷۱۲۲

محمد‌رضا یزدانی‌خرم در نشست خبری روز گذشته که در محل خانه کشتی برگزار شد، ادامه داد: سرمایه‌گذاری ما روی جوانان و نوجوانان کم است، چون جایی برای برگزاری اردو نداریم و آنها در اطراف کرج و شهریار آواره بودند و با سختی به مسابقات جهانی و آسیایی رفتند اما با این وضعیتی که داشتیم نتیجه بسیار عالی گرفتیم.

یزدانی خرم در بخش دیگری از این کنفرانس مطبوعاتی در پاسخ به ادعای مطرح شده از سوی یکی از حاضران در جلسه مربوط به خیانت به کشتی در المپیک و کشتی فروشی در آن مسابقات، گفت: ورزش حرفه‌ای شده و اگر خودمان کشتی‌گیران را شار ژ نکنیم، دیگران شار ژ می‌کنند. البته درصد آن در ورزش ما خیلی کم است و شاید قابل گفتن هم نباشد اما باید هوشیار باشیم چرا که از این پس پیشنهاداتی مرتب تکرار خواهد شد. بعضی‌ها دلال هستند و مدال‌ها را می‌فروشند. در ایران این مسائل کمتر بوده که الان جای مطرح کردن آنها نیست.

یزدانی‌خرم درباره اختلاف نظر با محمد علی‌آبادی هم گفت: آماده‌ایم هر کس ادعایی دارد جلوی مردم مناظره کنیم. این طوری نیست یک گروه خاص هر کاری دلشان می‌خواهد بکنند. بعد از المپیک هیچ کس از من دفاع نکرد. علی‌آبادی در هر مصاحبه‌ای می‌گفت که همیشه تغییر و تحول هست و ممکن است هر کسی را تغییر دهیم. من اجازه نمی‌دهم هیچ جا به کشتی جفا شود قبل از آمدنم به فدراسیون کشتی هم گفته بودم که اینجا 10 سال کار دارد تا بتوانیم به نتایج درخشان دست پیدا کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها