با ساخت یک سریال به کارگردانی سیروس مقدم

دروغ کوچک امیر جعفری در «چهاردیواری» بزرگ می‌شود

بار دیگر در شبکه یک سیما مثلث سیروس مقدم، محسن طنابنده و سعید آقاخانی شکل گرفت تا سریالی به نام «چهاردیواری» مقابل دوربین برود. فیلمنامه چهاردیواری را طنابنده و آقاخانی نوشته‌اند و سیروس مقدم آن را کارگردانی می‌کند. این 3 نفر 2 سال پیش سریال «پیامک از دیار باقی» را برای نوروز شبکه یک طراحی کردند.
کد خبر: ۲۸۴۹۹۱

بازیگر نقش اصلی سریال «چهاردیواری» امیر جعفری است. بازیگری که تاکنون با حضور در سریال‌هایی مانند بدون شرح، من یک مستاجرم و میوه ممنوعه توانایی‌های خود را به رخ همگان کشیده است.

جعفری در سریال کمدی چهاردیواری نقش جوانی به نام نادر را بازی می‌کند که به خاطر یک دروغ کوچک و ناخواسته وارد ماجراهایی می‌شود، ماجراهایی که او را از خانه و زندگی فراری می‌دهد و اطرافیانش را با مشکل روبه‌رو می‌کند.

آتیلا پسیانی؛ سعید آقاخانی، بهنوش طباطبایی، مهران رجبی، مریم امیرجلالی، جواد فیلی، ناهید مسلمی، جواد عزتی، نعیمه نظام‌دوست، صدرالدین حجازی و گیتی معینی بازیگرانی هستند که دیگر نقش‌های سریال چهاردیواری را بازی می‌کنند.

این سریال 3 هفته پیش به تهیه‌کنندگی الهام غفوری مقابل دوربین رفت و طبق برنامه‌ریزی احتمالا این مرحله تا 2 ماه آینده طول بکشد. امیر معقولی سریال چهاردیواری را تصویربرداری می‌کند.

وی چندین سال است که با مقدم همکاری دارد، اما نکته جالب در عوامل ساخت این سریال این است که برای اولین بار افشین سنگ‌چاپ در میان آنها دیده نمی‌شود. سنگ‌‌چاپ معمولا به عنوان بازیگر و بازیگردان، دستیار یک کارگردان و برنامه‌ریز مقدم همکاری می‌‌کند.

از دیگر عوامل سازنده چهاردیواری می‌توان به مدیرتولید: سیدرسول سیدحاتمی، بازیگردان: سعید آقاخانی، صدابردار: فرشید احمدی، طراح صحنه و لباس: فرهاد عزیزی، طراح گریم: حسین صالحیان، مدیر برنامه‌ریزی: علی صابری، مدیر تدارکارت: محمود اتحادی‌کیوج، دستیار یک کارگردان: علیرضا نجف‌زاده و عکاس: مهدی حیدری اشاره کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها