بیوگرافی یک بازی با بهزاد فراهانی

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان شبکه‌های مختلف رادیو هم نمایش‌های گوناگونی را آماده پخش کرده‌اند.«دفترچه خاطرات» نام نمایشی است که قرار است از شنبه تا جمعه آینده در برنامه از رمان تا نمایش از شبکه رادیویی فرهنگ پخش ‌شود.
کد خبر: ۲۷۳۹۶۶

کارگردان، تهیه‌کننده و نویسنده رادیو، نامه‌هایی را که مردم برای آنها فرستاده‌اند، جمع‌آوری کرده‌اند. آنها تصمیم می‌گیرند این نامه‌ها را به نمایش تبدیل کنند تا مردم هر شب یکی از این خاطره‌ها را بشنوند. این نمایش برای پخش در ماه مبارک رمضان تولید شده و نادر برهانی مرند (سردبیر)‌، عذرا وکیلی (تهیه‌کننده)‌، میکائیل شهرستانی (کارگردان)‌ و مجید حیدری به عنوان نویسنده همکاری کرده‌اند. دفترچه خاطرات ساعت 30/21 پخش خواهد شد.

رادیو ایران نیز در هفته آینده نمایش «دور اما نزدیک» در برنامه قصه شب پخش خواهد کرد.

«دور اما نزدیک» با موضوع هشت سال دفاع مقدس تهیه شده است. پسر خانواده‌ای (با بازی بهرام سروری‌نژاد)‌ که پدرشان شهید شده، به جبهه رفته است. خانواده پسر با او تماس می‌گیرند و خبر بیماری مادرش (با بازی ناهید مسلمی)‌ را می‌دهند، او در معرض انتخاب قرار می‌گیرد که در جبهه بماند یا برگردد و به حال مادرش رسیدگی کند. «دور اما نزدیک» به سردبیری مهدی شرفی، تهیه‌کنندگی مهتاب امینی، کارگردانی خسرو فرخزادی و صدابرداری علی حاجی نوروزی از شنبه تا چهارشنبه هفته آینده ساعت 30/23 پخش خواهد شد.

نمایش رادیویی پچ‌پچ هم قرار است در 28‌قسمت به مناسبت ماه مبارک رمضان از رادیو تهران پخش شود.

پچ‌پچ با نویسندگی نسیم خراشادی‌زاده و کارگردانی جواد پیشگر، داستان زنی به نام زهره (مهین فردنوا)‌ را روایت می‌کند که مشاور خانواده است. او با آن که می‌کوشد به همه کمک کند، اما از زندگی خودش غافل شده است. زهرا ازدواج ناموفقی داشته و دخترش نیز اکنون از او جدا زندگی می‌کند، از سوی دیگر، مادر زهرا (با بازی پری امیرحمزه)‌ نیز همسرش را ترک کرده و زهره و دخترش ترانه (با بازی آشا محرابی)‌ می‌خواهند او را به خانه برگردانند.

«پچ‌پچ» به سردبیری ندا هنگامی و افکتوری فرشاد آذرنیا و صدابرداری رضا طاهری در ایام ماه مبارک رمضان هر شب ساعت 30/23 پخش خواهد شد. نمایش جوان هم قرار است در هفته آینده نمایش بیوگرافی یک بازی را از شنبه تا چهارشنبه ساعت 30/23 پخش کند.

نویسنده «بیوگرافی یک بازی» فاطمه دلیری است و میکائیل شهرستانی هم کارگردانی آن را به عهده دارد. بیوگرافی یک بازی داستان شخصی به نام هانس (با بازی صدرالدین شجره)‌ است که می‌خواهد زندگی‌اش را عوض کند و با برگشتن به گذشته به جبران اشتباهاتش بپردازد. بایگان (با بازی بهزاد فراهانی)‌ که یک شخصیت انتزاعی است، به او این اختیار را می‌دهد که هر صحنه‌ای از زندگی‌اش را که دوست دارد، انتخاب کند و دوباره آن را بازی کند تا مگر تغییری رخ دهد. تهیه‌کننده این نمایش، شهلا نیساری است و محمدرضا قبادی‌فر هم افکتور این نمایش است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها