امروز در آمل و بابل برگزار می‌شود

مانور بزرگ آب و برق در مازندران

مانور بزرگ آب و برق مازندران امروز در دو شهر آمل و بابل برگزار شد.
کد خبر: ۲۶۶۹۸۴

به گزارش فارس از شهرستان بابل، مدیرکل بازسازی و حوادث پیش‌بینی نشده مازندران در این مراسم گفت: این مانور به منظور آمادگی توان شرکت‌های آب و برق در مواقع قعطی احتمالی برق و آب برگزار شد.

حبیب‌الله رمضان‌زاده افزود: این مانور در سطح وسیع‌تری در شهرستان آمل برگزار که طی آن از هشت دستگاه ژنراتورهای بزرگ برای تقویت برق به قدرت 40 تا بیش از 300 کیلووات به کارگیری شد.

وی تصریح کرد: در این مانور عملیاتی ژنراتورهای دیزل موتور سیار برای تامین برق موردنیاز و اضطراری ایستگاه‌های پمپاژ آب در مجتمع‌های بزرگ آبرسانی شهر وصل و آب مورد نیاز شهروندان را در حوادث پیش‌بینی نشده تامین کردند.

مدیرکل بازسازی و حوادث پیش‌بینی نشده مازندران با اشاره به اینکه در بیشتر اوقات قعطی برق در برخی مناطق تامین آب مورد نیاز مردم را با مشکلاتی مواجه می‌کند، به کارگیری این نوع ژنراتورها در مواقع بحرانی را مرقون به صرفه و موردنیاز دانست.

رمضان‌زاده افزود: هشت دستگاه از این نوع ژنراتورهای دیزلی تامین برق اضطراری برای پمپاژ شبکه‌های آب شرب برای شهرستان آمل با اعتبار 23 میلیارد ریال خریداری شد.

وی تصریح کرد: این نوع ژنراتورها در مدت کمتر از 10 دقیقه جریان آب را پمپاژ و وارد شبکه‌های آبرسانی می‌کند.

این مانور به منظور مقابله با حوادث احتمالی و پیش بینی نشده و خشکسالی وهمچنین توان دستگاه‌های مسئول در بخش آب و برق برگزار شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها