معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر در کرمانشاه گفت: برای تحقق شعار اصلاح الگوی مصرف تا پایان خرداد ماه امسال 30میلیون لامپ کم مصرف در کشور توزیع خواهد شد.
کد خبر: ۲۴۳۹۹۶

به گزارش خبرگزاری فارس، غلامرضا خوش خلق عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه افزود: سال گذشته 50 میلیون شعله لامپ کم مصرف درکشور توزیع شد که با احتساب 30 میلیون سال جاری گام مهمی در جهت اصلاح الگوی مصارف خانگی انرژی برق برداشته می‌شود.

وی ادامه داد: تدبیر حکیمانه مقام معظم رهبری در نامگذاری امسال به عنوان اصلاح الگوی مصرف کار بسیار بزرگی است که مسئولیت شرکت‌های تامین کننده انرژی در تحقق این موضوع بیش از دیگران است.

خوش خلق افزود: پیش بینی ما برای سال جاری در پیک مصرف بیش از 40 هزار مگاوات برق است که علیرغم الطاف خداوند متعال و بارش رحمت الهی در ایام اخیر به حداقل 2 هزار مگاوات صرفه جویی نیاز داریم که مشکلی در سیستم به وجود نیاید.

وی تصریح کرد: متاسفانه ما مردم اهل اسرافی هستیم و مصرف انواع انرژی‌ها درکشور ما بسیار بیش از نیاز است ولی اگر همت کنیم این مصرف‌ها قابل اصلاح است چنان که درسال گذشته مردم علیرغم خشکسالی و مشکلات مختلف آن چهار درصد در مصرف کاهش داشتیم که آغاز خوبی بود.

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر ادامه داد: از سال گذشته حرکت خوبی برای اصلاح مصرف روشنایی معابر داشتیم که در این بخش نیز چهار درصد کاهش مصرف داشتیم و شبکه برق کشور از هیچ تلاشی برای تامین همه برق مناطق مختلف کوتاهی نخواهد کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به موفقیت‌های شرکت توزیع برق استان کرمانشاه گفت: خوشبختانه به همت مدیرعامل شایسته و موفق این شرکت در استان و همه همکاران شاخص‌های فعالیت و توسعه توزیع برق کرمانشاه مثبت و قابل توجه است.

خوش خلق افزود: مهندس صفری علاوه بر اینکه مدیری موفق است‌، انسانی توانا و عالم، ایثارگری مردم دار و پرانرژی هستند و در دو سال مدیریت ایشان در شرکت توزیع برق استان تحولات خوبی به وجود آمد.

وی افزود: علاقه ذاتی ایشان به مباحث آموزشی و اعلام نیاز از مراکز متعدد آموزشی و اصرار چندین باره ایشان ما را ناچار به پذیرش استعفاکرد و خرسند خواهیم شد صنعت برق کشور از مدیریت و تجربه این برادر توانمند در مراکز ستادی بهره‌مند شود.

دراین مراسم با تقدیر از تلاش‌های محمدرضا صفری در دوران تصدی مسئولیت، محمد مهدی قربی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه معرفی شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها