از دور از نزدیک

هتل آلمانی‌ها برای هزاره سوم

بی.بی.سی: مهندسان آلمانی هتل بسیار مجهزی ساخته‌اند که رنگ دیوارهای آن به دلخواه مهمانان تغییر می‌کند. تازه‌ترین دستاورد ساختمان‌سازی مهندسان آلمانی که نام گرفته، در شهر دویسبورگ به بهره‌برداری رسید. دیوارها و تخت‌های دایره شکل از ویژگی‌های اتاق‌های این هتل است که فضایی رویایی برای مهمانان فراهم می‌کند.
کد خبر: ۲۲۷۲۶۳

همچنین مهمانان هتل آینده می‌توانند رنگ سقف و دیوارها را به دلخواه خود تغییر دهند و روی تخت‌های گهواره‌ای تاب بخورند. انتشار خودکار بخار خوشبو در فضا، امکان تغییر وضعیت پنجره‌ها از حالت شفاف به مات یا رنگی و تماشای فیلم در آنها با به صدا درآوردن انگشتان دست، چک ایمیل روی آینه حمام، انواع و اقسام رایانه‌های سخنگو و اجرای بسیاری از فرمان‌های صوتی از دیگر ویژگی‌های بارز این هتل هزاره سوم است.

خسیس آمریکایی

آسوشیتدپرس: مردی در ویسکانسین آمریکا که 70 دلار پول در جیب خود داشت، ترجیج داد به جای پرداخت 2 دلار بابت آبمیوه به زندان برود. به گفته پلیس، این مرد 27 ساله بعد از برداشتن یک بطری آبمیوه از قفسه یک فروشگاه در آن را باز و شروع به نوشیدن آن کرد. پلیس به او گفت یا باید پول نوشیدنی را پرداخت کند یا به زندان برود و مرد گزینه دوم را انتخاب کرد.

نکته جالب این‌که پلیس بعد از دستگیری این مرد و گشتن لباس‌هایش 70 دلار پول در جیبش پیدا کرد.

عاقبت عصبانی شدن از ترافیک

آسوشیتدپرس: مردی 59 ساله در آیداهوی آمریکا که از معطل شدن در ترافیک عصبانی شده بود و به نشانه اعتراض، آب دهان خود را به کف خیابان پرتاب کرد، توسط پلیس دستگیر شد و به 2 روز زندان و پرداخت 75 دلار جریمه محکوم شد.

این مرد عصبانی که در ترافیک مانده بود، از ماشین خود پیاده شد و آب دهانش را روی زمین پرت کرد؛ ولی از وجود پلیس در نزدیکی خود بی‌خبر بود. پلیس بعد از دیدن این منظره بلافاصله راننده و خودروی او را متوقف و به اداره پلیس راهنمایی و رانندگی ارجاع داد.


 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها