از دور از نزدیک

ازدواج + کاشت درخت

آسوشیتدپرس: شهردار بخارست به منظور تبدیل این شهر به پایتخت سبز رومانی، قانون جدیدی برای ازدواج تصویب کرد. از این پس دختران و پسران رومانیایی که می‌خواهند در بخارست (پایتخت) ازدواج کنند، باید یک درخت بکارند و سند کاشت آن را به شهرداری ارائه کنند تا مجوز ثبت پیوندشان صادر شود. شهردار بخارست می‌خواهد با این طرح، پایتخت رومانی را به شهری سبز تبدیل کند. بخارست پیش از جنگ جهانی دوم به «پاریس کوچک شرق اروپا» شهره بود؛ اما با روی کار آمدن نظام کمونیستی در رومانی، نیکلای چائوشسکو برخی از بخش‌های زیبای شهر را تخریب کرد تا طرح‌های ساختمانی خود را اجرا کند. از 19 سال پیش، یعنی درست از زمان سرنگونی حکومت این دیکتاتور، چهره بخارست برای دومین بار دگرگون شد.
کد خبر: ۲۱۸۰۵۷

دزدی با ویلچر

آسوشیتدپرس: مردی در فلوریدای آمریکا با صندلی چرخدار موتوری وارد یک فروشگاه شد و تمام پول‌های صندوق را سرقت و آنها را در پای مصنوعی خود پنهان و فرار کرد.

پلیس فلوریدای آمریکا اعلام کرد؛ این مرد 45 ساله که 10دقیقه بعد از سرقت دستگیر شد،‌ تمام پول‌ها را در پای مصنوعی خود پنهان کرده بود. 

به گفته مامور تحقیق پرونده، این مرد پس از ورود به فروشگاه، به صندوق‌دار گفته که مسلح است و مقدار زیادی مواد منفجره با خود دارد. پس از آن، او صندوق‌دار را مجبور کرده تمام پول‌ها را به او بدهد، بعد هم با هزاران دلاری که در پای مصنوعی خود مخفی کرده بود،‌ فرار کرده است.

مارادونا بهتر از پله

گل:  براساس نظرخواهی سایت گل از مراجعه‌کنندگان به این سایت، مارادونا بهتر از پله بوده است.  از چندی قبل سایت گل از علاقه‌مندان فوتبال خواسته بود به این سوال پاسخ دهند که مارادونا بهتر است یا پله. در پایان نظرخواهی اعلام شد 61درصد از مراجعه‌کنندگان به سایت، مارادونا را بهتر دانسته‌اند و 39 درصد به پله رای داده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها