سلطان غم مادر ندارد - 2

رادیو 2000

این روزها سخت مشغول تهیه جدول پخش برنامه‌های رادیومان یعنی همان رادیو «سلطان غم مادر ندارد» هستیم. این چند روزه هم به جوانان گوجه‌ای‌مان کمی استراحت دادیم و مشغول برنامه نوشتن برای رادیو هستیم. اتفاقا وقتی پیشنهادم را توی ماشین به یکی از مسافرین گفتم کلی تشویقمان کرد و گفت در اولین فرصت یک سایت هم برای رادیوتان بزنید تا نه تنها بر و بچه‌های مسافرکش این دور و بر‌ها بلکه تمام مسافرکش‌های جهان هم بتوانند برنامه‌هایتان را بشنوند.
کد خبر: ۱۹۸۹۶۹

 بنابراین تصمیم داریم یک سایت راه بیندازیم، فقط گیر کارمان اسم طول و درازی رادیومان است که آن هم بالاخره یک کاری‌اش می‌کنیم. اما بقیه برنامه‌های رادیو شبانه روزی‌ «سلطان غم مادر ندارد.»

برنامه «دست نامرئی» رادیو تجارت‌

شرح برنامه: این برنامه هر هفته با بحث‌های متنوع  اقتصادی   کارشناسی ارائه می‌شود. در یکی از برنامه‌های آینده به بررسی اشتغال هر یک از اعضای خانواده در اقتصاد کشور می‌پردازد.  

معادل سازی ما  دست مرئی، رادیو خودمان: ما در این برنامه به بحث‌های متنوع کرایه ماشین  شوفری می‌پردازیم و سعی می‌کنیم با بهره‌گیری از تمام کارشناسان خطی و غیرخطی نقش افزایش کرایه ماشین در روحیه راننده جماعت را بررسی کنیم. همچنین در یکی از برنامه‌های آینده ما به بررسی عدم اشتغال همه اعضای خانواده در میزان درآمد شوفران محترم می‌پردازیم. کلا این رادیو تجارت چیزی برای کپی کردن (همان معادل سازی خودمان) ندارد و تمام تلاش ما و شاگرد شوفران ما برای بررسی برنامه‌ها این رادیو به نتیجه‌ای نرسید.

«بدون خط خوردگی»  رادیو گفتگو

شرح برنامه: برنامه زنده خبری  تحلیلی است که در فضایی نو و با نگرشی جدید، آخرین اخبار و رویداد‌های ایران و جهان در عرصه‌های مختلف فرهنگی، هنری، اجتماعی و... توسط کارشناسان هر بخش و در گفتگو با صاحب‌نظران و مسوولان مربوطه، به اطلاع شنوندگان فرهیخته رادیو گفتگو می‌رساند.

«همیشه خط خطی» رادیو «سلطان غم مادر ندارد »

معادل سازی ما: اساسا ما متوجه نشدیم که منظور این برنامه رادیو گفتگو از پخش اخبار در فضایی نو و نگرشی جدید یعنی چه؟ این‌که آخرین اخبار ایران و جهان را در فضایی نو به سمع شنوندگان برسانید یعنی چه؟ بی‌خیال! ما در برنامه خودمان در فضایی نسبتا نو که به دلیل بردن ماشین‌مان به کارواش پدید آمده، و البته نگرشی جدید (این یکی را هر چه فکر کردیم دیدیم نمی‌توانیم معادل‌سازی‌اش کنیم) به پخش تمام اخبار تهران و حومه می‌پردازیم و در حین برنامه هم گاه گاهی یک ارتباط تلفنی زنده با تمام مسافرکش‌های بالاشهر و پایین شهری می‌گیریم و در رابطه با میزان مسافر در مناطق مختلف اطلاعات می‌گیریم.

«رادیوها روشن» رادیو البرز

شرح برنامه: «این برنامه با رویکردی تفریحی سرگرمی هر روز به جز جمعه‌ها از ساعت 17 الی 19 از مرکز رادیوی البرز پخش می‌شود در این برنامه ضمن ایجاد فضایی مفرح برای عصر گاهی مخاطبان در خصوص ارائه اطلاعات لازم نیز اقدام می‌شود این برنامه شامل آیتم‌های تولیدی طنز، تلفن شنوندگان، موسیقی‌های باکلام سنتی و پاپ، گزارش، کارشناس و... می‌باشد».

«رادیو‌ها روشن‌تر» رادیو خودمان

معادل‌سازی ما: این برنامه با رویکردی تفریحی، سرگرمی، اجتماعی، خنده‌داری، سینمایی و موزیکالی هر روز (حتی جمعه‌ها) از رادیو ما پخش می‌شود. ما در این برنامه ضمن ایجاد یک فضای بسیار پروانه‌ای برای شنوندگان جان! در خصوص ارائه اطلاعات لازم اعم از چگونگی وضع راه‌ها (که خودمان از رادیو پیام می‌گیریم) اقدام می‌شود.
این برنامه شامل آیتم‌های تولیدی (که این تولیدی چی هست خدا می‌داند) طنز، تلفن مسافران، موسیقی‌های با کلام عشق راننده‌ای و حتی موسیقی‌های بی‌کلام عشق راننده‌ای (که همان موسیقی‌های با کلام است فقط به جای خواننده‌اش یک چیز دیگری پخش می‌شود !) و... می‌باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها